ایمانیه:

فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان فارس ساماندهی می‌شود

استاندار فارس گفت: شرکت‌های دانش بنیان که با پارک علم و فناوری، دانشگاه شیراز، جهاد دانشگاهی، دانشگاه آزاد، سپاه پاسداران و سایر دستگاه‌ها همکاری می‌کنند و مجوز فعالیت دارند ساماندهی می‌شوند.

محمد هادی ایمانیه در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که با موضوع شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد گفت: شرکت‌های دانش بنیان در استان متولی و صاحب واحدی ندارد و به همین منظور امور این شرکت‌ها هم درست پیگیری نمی‌شود و دچار روزمرگی، پراکندگی وموازی کاری خواهند شد.

او گفت: همه شرکت‌های دانش بنیان که در زمان حاضر با پارک علم و فناوری، دانشگاه شیراز، جهاد دانشگاهی، دانشگاه آزاد، سپاه پاسداران و سایر دستگاه‌ها همکاری می‌کنند و مجوز فعالیت دارند باید ساماندهی شوند.

ایمانیه گفت: یکی از دستگاه‌ها باید ظرف سه ماه آینده کار هماهنگی امور آن‌ها را بر عهده گیرد تا مشکلات، فعالیت‌ها و توانمندی‌های آن‌ها مورد برسی دقیق علمی قرار گیرد.

استاندار فارس به اداره‌کل ورزش و جوانان که مسئول ستاد ساماندهی امور جوانان است مأموریت داد با رصد همه نظرات شرکت کنندگان در این جلسه طی یک ماه آینده برنامه‌ای از عملکرد این شرکت‌ها در استان را ارایه کند.

در این جلسه دستگاه‌های اجرایی و مراکزی که مجوز فعالیت شرکت‌های دانش بنیان را صادر میکنند و آن‌ها را معرفی و حمایت میکنند به تشریح عملکرد بعضی از شرکت‌های توانمند دانش بنیان استان پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار