شبکه توزیع برق روستای گردشگری گلین اصلاح و بهسازی شد

مدیر امور برق جنوب سنندج از اصلاح شبکه توزیع برق روستای گردشگری گلین با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان طی یک ماه گذشته دراین شهرستان خبر داد.

اسعد خالدی گفت: از آن جا که برق محور توسعه به حساب می‌آید، توجه ویژه به تامین برق روستا‌ها و همچنین رفع مشکلات احتمالی روستا‌ها در حوزه‌های تامین برق مطمئن و روشنایی می‌تواند زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه پایدار در روستا‌ها باشد.

مدیر امور برق جنوب سنندج گفت:علاوه بر این، تحقق طرح اصلاح و بهسازی شبکه برق روستایی منجر به توسعه اشتغال و همچنین توجه به بحث تولید در روستا‌ها از جمله در روستا‌های گردشگری نیز می‌شود.

او می گوید: در همین راستا وجود شبکه فرسوده در روستای گلین، با توجه به گردشگربودن این روستا، نما ومنظر آن را تحت شعاع قرارداده بود که با تبدیل شبکه سیم مسی روستا به کابل خودنگهدار مشکل مرتفع گردید.

خالدی  گفت: در این طرح ۴٫۵ کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار تبدیل شده و اصلاح شبکه توزیع برق این روستا طی یک ماه گذشته و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان اجرا و به بهره برداری رسید.

مبه گفته دیر امور برق جنوب سنندج کاهش تلفات انرژی الکتریکی، افزایش ضریب اطمینان شبکه، کاهش خاموشی‌ها و قطعی برق ناخواسته از مهم‌ترین اهداف اجرای این پروژه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.