تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی و کاردانی در سیستان وبلوچستان

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از تمدید ثبت‌نام آزمون ورود به حرفه مهندسی و کاردانی در تمامی رشته‌ها در استان تا۲۲ اردیبهشت ماه خبر داد.

ابوالفضل مهدیار گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده آزمون طراحی معماری در تیرماه و سایر آزمون‌های رشته‌های مهندسی و کاردانی در تمامی رشته‌ها در سه روز و طی روز‌های ۱۶، ۱۷و ۱۸شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

او گفت: بر اساس اعلام دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، آزمون‌های ورود به حرفه در کلیه رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران صلاحیت‌های (نظارت، محاسبات، اجرا، طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی)، تاسیسات مکانیکی (نظارت، طراحی و اجرا) تاسیسات برقی (نظارت، طراحی و اجرا)، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک، همچنین در کلیه رشته‌های کاردانی شامل معماری، عمران، شهرسازی، نقشه‌برداری، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی و آزمون صلاحیت کارشناس ماده ۲۷، به‌طور هماهنگ و همزمان برگزار می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: بر همین اساس، ثبت‌نام تمامی رشته‌ها از شنبه ۱۰ اردیبهشت آغاز شده و تا روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه جاری ادامه خواهد یافت.

مهدیار گفت: آزمون رشته معماری (طراحی) پنجشنبه ۲۳ تیرماه و همچنین آزمون‌های تستی سایر رشته‌ها روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهریورماه برگزار خواهد شد.: بر این اساس کلیه متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به‌کار می‌توانند با مراجعه تدریجی به درگاه الکترونیکی inbr.ir از طریق سامانه ثبت‌نام آزمون نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار