انتخاب شهردار سقز به عنوان عضو ثابت سازمان شهرداری های کشور

رییس شورای اسلامی شهر سقز گفت: شهردار سقز به عنوان تنها نماینده استان کردستان در ترکیب ۶ نفره نمایندگان شهرداران کشور به عنوان عضو ثابت جلسات شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انتخاب شد.

کیوان بهرامی گفت: هفتمین دوره انتخابات شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از میان نمایندگان شهرداران ٣١ استان کشور، امروز در این سازمان برگزار شد.

او می گوید: از میان ٢٨ نفر نامزد حضور در شورای سازمان (برای انتخاب ۶ نفر شامل سه نفر اصلی و سه نفر علی البدل) برای اولین بار شهردار سقز به عنوان نماینده استان کردستان در ترکیب ۶ نفره نمایندگان شهرداران کل کشور، در کنار شهرداران تبریز، مشهد، اصفهان، لامرد و دورود به عنوان عضو ثابت جلسات شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انتخاب شد.

رییس شورای اسلامی سقز گفت: با توجه به وسعت تلاش شبانه روزی شهردار جوان سقز، امیدواریم همه اعضا از شهردار حمایت کنند و به ایشان در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها کمک کنند درغیر اینصورت (عدم حمایت اعضای شورای اسلامی شهر از شهردار) باعث کاهش تمرکز و قدرت شهردار، عقب ماندگی شهرداری در اجرای پروژه ها، عدم آرامش در بین کارکنان مجموعه شهرداری و نارضایتی شهروندان عزیز می‌شود.

بهرامی گفت: این نخستین بار است که شهردار سقز به این شکل عضو ۶ نفر اول اعضای شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور می‌شود و قبل از هرچیزی افتخاری برای مجموعه شهرداری، شهر سقز و اعضای شورای همراه است.

او با بیان اینکه انتخاب شهردار سقز در این سمت می‌تواند زمینه ساز توسعه سقز و تعامل با شهر‌های بزرگ در زمینه‌های سرمایه گذاری باشد گفت: این انتخاب، زمینه تعامل هرچه بیشتر را با شهر‌های بزرگ در راستای کمک به توسعه شهر، عمران و آبادانی فراهم می‌کند.

رییس اعضای شورای اسلامی می گوید: طبیعتا شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ظرفیت‌های علمی، عملی و آموزشی بالایی دارد و در ارتقای عملکرد شهرداری سقز در جهت اراِِئه خدمات بیشتر به همشهریان عزیز هم موثر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.