از المان سردار دل‌ها در کوهبنان رونمایی شد

از المان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کوهبنان رونمایی شد همچنین یکی از خیابان‌های شهر به نام هلال احمر مزین شد.

به مناسبت هفته هلال احمر ​وهمراهی با تلاشگرانی که برای تسکین آلام بشری همت کرده وکوششان در جهت برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار زبانزد خاص و عام است مراسم غباروبی، گلباران وتجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس و ادای احترام به ساحت مقدس آنان در امام‌زاده سلیمان شاه کوهبنان با حضور اعضای شورای اداری و تامین شهرستان برگزار شد.

این‌مراسم با رونمایی از المان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و نام گذاری یکی از خیابان‌های شهر به نام هلال احمر به همت ناحیه مقاومت بسیج، شهرداری و شورای شهر همراه بود.

در حاشیه این مراسم حمید پور عسکری رئیس جمعیت هلال احمر کوهبنان گفت: هلال احمر بعنوان یکی از نهاد‌های عام المنفعه در شرایط بحران کمک رسانی در عرصه ملی و بین المللی دارد.

او می‌گوید: نیرو‌های هلال احمر با حضور گسترده در تمامی لحظه‌های حساس ثابت کردند که همواره آماده و فعال هستند که این مهم را در زلزله شب یلدای سال ۹۶ کوهبنان، سیل جنوب، کمک به افراد گرفتار در برف و باران و... شاهد بوده ایم.

رئیس هلال احمر کوهبنان گفت: با توجه به حادثه خیز بودن کوهبنان تهیه بانک اطلاعاتی، آموزش همگانی امداد و نجات، استقرار تجهیزات مورد نیاز، برگزاری مانور‌های آمادگی ضروری است.

به گفته رئیس هلال احمر کوهبنان یکی از ویژگی‌های هلال احمر فعالیت‌های انسان دوستانه و نوع دوستانه به تمام افراد در جای جای کشور و جهان است لذا افرادی که دوست دارند در راستای این خدمات اقدام کنند به جمع داوطلبان هلال احمر بپیوندند.

پورعسکری گفت: کوهبنان از جمله نقاط حادثه خیر استان کرمان است، چون بر روی کمر بند گسل مشهور قرار دارد لذا باید در هر خانواده یک داوطلب آموزش دیده حضور داشته باشد.

او می‌گوید: علاقمندان برای شرکت در کلاس‌های آموزشی می‌توانند با مراجعه به جمعیت هلال احمرکوهبنان یا تماس با شماره تلفن ۳۳۴۹۳۵۰۰ ثبت نام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار