بازدید رئیس هلیکوپتری ایران از پایگاه اورژانس هوایی شهرکرد

رئیس هلیکوپتری ایران گفت: اورژانس هوایی شهرکرد عملیات‌های سنگین و طاقت فرسایی برای نجات جان مصدومان و بیماران اورژانسی انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری، کاپیتان کریمی مدیرعامل شرکت هلیکوپتری ایران و رئیس ایمنی شرکت هلیکوپتری ایران در بازدید میدانی از پایگاه هوایی شهرکرد گفت: اورژانس هوایی شهرکرد عملیات‌های سنگین و طاقت فرسایی را برای نجات جان مصدومان و بیماران اورژانسی انجام داده است.

در این راه دو نفر از کارکنان اورژانس هوایی استان جان عزیز خود را فدای نجات بیماران کردند که ایثار و فداکاری آنان مصداق آیه شریفه: ««وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا»» است.


بیشتر بخوانید


همکاران جهادگر و گرانقدر اورژانس هوایی، وجودشان برای سلامت جامعه یک نعمت الهی است و برکات خدمتشان برای همیشه در ذهن مردم مهربان و قدرشناسمان ماندگار خواهد بود.

کاپیتان کریمی در این بازدید از دکتر حیدری رئیس اورژانس استان به جهت رعایت استاندارد‌های لازم و همکاری با شرکت هلیکوپتری ایران تقدیر و تشکر ویژه نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۶:۵۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
استان کوهستانی چهارمحال و بختیاری نیازمند چندین پایگاه هوایی ،چه امداد و نجات ،چه اورژانس و چه تاکسی هوایی و چه آشیانه های نظامی و راهداری و انتظامی و غیره
Iran (Islamic Republic of)
پبدنی
۱۱:۲۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
استان چهارمحال و بختیاری به علت کوهستانی بودن و کوهستانهای سر به فلک کشیده و بلند و دستها و دامنه های زیبا به استان بام ایران نام گرفته است،جای چندین پایگاه هوایی در شما و غرب و در دل رشته کوههای زاگرس مرکزی این استان خالی است.
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسی
۱۰:۰۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
پایگاه امداد و نجات و پایگاه اورژانس هوایی و یا پایگاه هلیکوپتری در کوهرنگ میتواند بسیار کارگشا و راهگشا برای شمال استان که بسیار کوهستانی و ایلراه و جاده ترانزیتی است باشد‌
آخرین اخبار