همزمان با سراسر کشور

برگزاری آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه در استان فارس

آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه صبح امروز در سراسر کشور برگزار شد و ۵ هزار و ۶۳۸ داوطلب استان فارس نیز در دو حوزه امتحانی شیراز و مرودشت در این آزمون شرکت کردند.

دکتر ارسلان اشرافی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری فارس در حاشیه دیدار از حوزه‌های امتحانی این آزمون در شیراز گفت: آزمون امروز به صورت فوق العاده و غیر از آزمون‌های متداول هر سال برگزار شده است و داوطلبان در آزمون امروز به سوالات تخصصی رشته حقوق پاسخ خواهند داد و برگزیدگان این آزمون در مرحله اختبار که ترکیبی از دروس تخصصی حقوق، دروس عمومی، ارزشیابی شخصیت و احکام اسلامی می‌باشد؛ شرکت خواهد کرد.

او گفت: پس از عبور داوطلبان از این دو مرحله و طی شدن مراحل گزینش و کارآموزی منتخبین وارد عرصه وکالت می‌شوند و با توجه به اینکه تخصص و تعهد از جمله صفات ضروری برای یک وکیل است پذیرفته شدگان زمینه ارتقاء کمی و کیفی وکالت در جامعه را فراهم کنند و به رسالت دستگاه قضایی در احقاق حق و تحقق عدالت نیز کمک کنند.

اشرافی به نظم حاکم بر برگزاری آزمون از دانشگاه آزاد اسلامی شیراز در برگزاری امروز آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه تقدیر کرد و گفت: نظارت دقیق بر سلامت آزمون از نقاط قوت نحوه برگزاری این آزمون بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین خ
۰۰:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
با سلام من جانباز 5درصد هستم که ترکش خمپاره در سر و صورتم خورده که البته درحق من نابرابری شده وگرنه درصد معنی نداره مکر من آن زمان انتخاب کردم که چه نوع ترکشی بخورم پسر من فوق لیسانس حقوق جزا هست و از جانب جانبازی میگن باید 20 درصد باشی که به پسرم سهمیه تعلق بگیره من که حلال نمیکنم چون من رفتم جبهه به امید باز نگشتن و شهید شدن که خدا صلاح ندید و تنها جانبازی بمن داد حالا دولت هم داره به حقوق ما که صادقانه به جبهه رفتیم داره ظلم میکنه وگرنه نباید برای جانباز درصد در نظر بگیرد جواب ظلم را در آن دنیا خواهند داد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۳۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
با سلام شما که سرور ما هستید و مورد احترام و الگوی ما
ولی بهتر نیست فرزند شما یاد بگیرد روی پای خود بایستد و معلومات خود را افزایش دهد ؟ اگر نمیتواند حرفه ای انتخاب کند که توان علمی لازم را داشته باشد؟؟
آخرین اخبار