برخورد با نانوایی‌هایی که قیمت و ساعات کاری را رعایت نمی‌کنند

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه گفت : قیمت نان سنتی افزایش نیافته، حتما با نانوایی‌هایی که قیمت و ساعات کاری را رعایت نمی‌کنند؛ برخورد می‌شود و این برخورد قطعا سنگین و بازدارنده خواهد بود.

شهریار قاسمی از تشدید نظارت و بازرسی و افزایش تعداد بازرسان در بازار استان خبر داد و گفت : شاهد اجرای یک طرح بزرگ اقتصادی «طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها» در کشور هستیم که در این راستا سازمان جهاد کشاورزی با استفاده از تمام ظرفیت‌ها جهت نظارت و کنترل بازار و توزیع اقلام ضروری اقدام خواهد کرد

به گفته رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه با اعلام افزایش قیمت برخی کالا یک‌سری اختلال در بازار در خصوص برخی کالا‌ها بود که خوشبختانه خیلی زود جبران شد.

با همت مسئولان و همکاری مردم، در استان از دیروز کالا‌های اساسی مشمول این طرح در سطح فروشگا‌ه‌ها توزیع و الان به اندازه کافی موجود است.

در حال حاضر گله‌مندی مردم از نبود رعایت ساعات کاری نانوایی‌ها سطح استان و شلوغی آن‌ها است، با توجه به اینکه قیمت نان سنتی افزایش نیافته حتما با نانوایی‌هایی که قیمت‌ها و ساعات کاری را رعایت نمی‌کنند؛ برخورد می‌شود و این برخورد قطعا سنگین و بازدارنده خواهد بود.

 تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها یکی از دلایل صف‌های طولانی است هیچ سهمیه آردی در نانوایی‌ها کاهش نیافته، لذا کاهش ساعات کاری نانوایی‌ها تخلف محسوب می‌شود و قطعا منجر به برخورد می‌شود.

هم‌استانی‌ها در صورت مشاهده تخلف، مراتب را از طریق سامانه‌های ارتباطات مردمی (شماره‌های ۱۲۴ و ۱۳۵) به نهاد‌های مذکور اطلاع دهند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.