استاندار کردستان مطرح کرد؛

لزوم تسهیل شرایط برای عضویت جوانان در هلال احمر

زارعی کوشا گفت: زمینه جذب و عضویت هر چه بهتر جوانان این استان در جمعیت هلال احمر فراهم شود.

استانادار کردستان در دیدار مدیران مجموعه جمعیت هلال احمر استان هلال احمر را به عنوان یک نهاد و مجموعه مردمیِ عام المنفعه و مهم دانست و گفت: عضویت در هلال احمر توفیقی بزرگ است و باید زمینه برای جذب جوانان و نوجوان استان و تقویت این جمعیت مورد توجه جدی قرار بگیرد.

اسماعیل زارعی کوشا گفت: با توجه به اینکه کشور ما جزو مناطق درگیر حوادث طبیعی است، باید جمعیت هلال احمر همواره از لحاظ نیروی انسانی آموزش دیده و تجهیزات آماده و به روز باشد.

او عملکرد و تلاش‌های نیرو‌های هلال احمر استان در بارش برف زمستان گذشته و سفر‌های نوروزی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: همه امکانات و ظرفیت‌های موجود برای توسعه و توانمندسازی بیشتر هلال احمر را به کار خواهیم گرفت.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود یکی از ظرفیت‌ها و راه‌های خلق ثروت و افزایش درآمد مردم را توسعه گردشگری دانست و گفت: زیرساخت‌های کردستان برای رونق گردشگری ضعیف است و بخشی از این ضعف‌ها باید با حضور پررنگ هلال احمر در مناطق مختلف پوشش داده شود.

زارعی کوشا می گوید: در نوروز امسال بیش از ۳۰ برابر سال گذشته شاهد پذیرش مسافر در مراکز اقامتی بودیم، ولی از لحاظ تصادفات و تلفات جاده‌ای کاهش داشتیم که بی گمان بخشی از این امر با کمک جمعیت هلال احمر محقق شده است.

زارعی کوشا با تقدیر از تلاش‌های جمعیت هلال احمر و داوطلبان عضو در این نهاد بشر دوستانه، خدمت رسانی آنان به مردم در حوادث مختلف را امری ارزشمند و دارای پاداش بزرگ در نزد خداوند عنوان کرد.

در این دیدار نشان و کارت عضویت افتخاری در جمعیت هلال احمر استان به استاندار کردستان اهداء شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.