کاهش ۲۵ درصدی بارش‌ها در شمال استان اردبیل

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: شمال استان اردبیل در بارش باران و برف کاهش ۲۵ درصدی نشان می‌دهد.

علی حیدری اناری با اشاره به کاهش ۲۵ درصدی بارش‌ها در شمال استان و کمبود ذخایر سد‌ها در این بخش گفت: با همراهی، همدلی و هم افزایی می‌توانیم از سد مشکلات عبور نماییم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: ما تازه وارد میدان جهاد واقعی برای ارائه خدمات در بخش آب به مردم شریف استان اردبیل شده ایم و باید قدر این فرصت را بدانیم.

حیدری اناری خدمت به خلق الله در بخش آب را فرصت مغتنم دانست و گفت: ارائه خدمت در بخش آب لذت بخش است و باید از این فرصت خوب استفاده کرده و در این جایگاه به امورات مردم کمک کنیم.

او برنامه ریزی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام توسعه منابع آب، بهبود بهره برداری و خدمت رسانی به مردم را از اولویت‌های شرکت در سال جدید عنوان کرد و خواستار همت همکاران در تمامی بخش‌ها شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل تاسی از یاد و نام شهدای بزرگوار را رمز مقاومت و پیروزی عنوان کرد و گفت: شهدای عزیزمان راه سخت کوشی و تلاش را به ما یاد داده اند باید از اندیشه‌ها و افکار آن‌ها در پیشبرد اهداف استفاده نماییم.

بهروز محمدی، عضو هیئت مدیره و معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل نیز تلاش برای بهبود مستمر امور، کاهش تصدی گری، کاهش هزینه‌های جاری و فروش اموال مازاد را از برنامه‌های جدی این معاونت در سال جدید عنوان کرد.

او همچنین تلاش برای ایجاد فضای نشاط و شادابی در کنار پیگیری امورات اداری را یادآور شد و گفت: به همت همکاران خوشبختانه در تامین منابع مالی برای امورات جاری شرکت مشکلی نداریم و برنامه ریزی لازم برای بهبود فرایند کار‌ها در دست انجام است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار