برگزاری جشنواره ورزش‌های دانش آموزی در تیرماه

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی از آغاز جشنواره ورزشی دانش آموزی در ۱۰ رشته به صورت پدر و پسری، مادر و دختری، برادری و خواهری در تیرماه امسال خبر داد .

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۵ زمین به وسعت۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع و ارزش ۱۵ میلیارد تومان، توسط خیرین، برای احداث طرح‌های ورزشی از ابتدای امسال اهدا شد.

او گفت:  امسال با مشارکت خیران، کلنگ احداث ۱۲ زمین چمن مصنوعی، ۱۲ زمین فوتبال ساحلی و ۶ سالن ورزشی در شهر‌ها و روستا‌های خراسان جنوبی به زمین زده می‌شود.

 گلدانی مقدم گفت: امسال ۳۰ طرح ورزشی در جریان اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح استان، کلنگ زنی می‌شود که احداث این تعداد پروژه ورزشی در شرایط فعلی نیازمند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: طرح شهید سردار سلیمانی در راستای تحقق اهداف زیستی و بدنی سند تحول بنیادین در مدارس استان اجرا می‌شود.

گلدانی مقدم در ادامه از آغاز جشنواره ورزش‌های دانش آموزی در تیرماه امسال خبر داد و گفت: این جشنوراه برای دوره‌های مختلف تحصیلی متنوع بوده و در ۱۰ رشته به صورت پدر و پسری، مادر و دختری، برادری و خواهری با مشارکت اولیای دانش آموزان برگزار می‌شود.

او به برگزاری مسابقات فرهنگیان در تابستان امسال اشاره کرد و گفت: این مسابقات در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز و بدمینتون با مشارکت معلمان زن و مرد استان برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار