امام جمعه یزد:

کادرسازی اولویت سپاه یزد باشد/ سپاه در همه عرصه‌ها نیازمند کار ابتکاری است

آیت الله ناصری گفت: باید افرادی که از نظر علمی، فنی و اعتقادی مفید هستند برای پاسداری از انقلاب اسلامی تربیت شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: با اقداماتی که در سپاه یزد انجام شد، بسیار قوی در جبهه‌ها حاضر شدیم و هم در زمینه نظامی و هم تدارکاتی جایگاه موثری داشتیم.

او می گوید: اقدامات ابتکاری که به همت سپاه یزد در دوران دفاع مقدس انجام شد و نیرو‌های سپاهی و بسیجی یزد نیرو‌هایی همراه، همدل، متدین، دلسوز و شجاع بودند و این روحیه اکنون نیز با وجود تفاوت‌های بسیار در شرایط امروز و دیروز، بر نیرو‌های سپاهی و بسیجی یزد حاکم است.

 آیت الله ناصری گفت: آن زمان به رزمندگان یزدی می‌گفتم که این تفنگ همیشه در دست ما نیست و بعد از جنگ باید قلم به دست بگیرید و در سنگر علمی با دشمن مقابله کنید و اکنون بسیاری از رزمندگان آن دوران به افرادی نخبه و فرهیخته تبدیل شده اند.

این موضوع را آیت الله ناصری در دیدار با فرمانده جدید سپاه الغدیر استان مطرح کرد.

امام جمعه یزد گفت: به پاسداری نباید به عنوان یک شغل نگاه شود بلکه باید به عنوان یک وظیفه به آن نگاه کرد به همین دلیل نیرو‌های سپاهی باید از بین افرادی متدین، ولایتمدار و مسئولیت پذیر انتخاب شوند.

به گفته او کادرسازی برای آینده  اولویت سپاه باشد و برای تحقق این مهم باید از هم اکنون نیرو‌های خلاق، متدین، مسئولیت پذیر و ایده پرداز تربیت شوند.

 آیت الله ناصری گفت: باید در تربیت نیرو‌ها و کادرسازی برای آینده، بحث خلاقیت، تفکر و تعقل مدنظر باشد تا در آینده نیرو‌هایی خلاق و ایده پرداز در این مجموعه داشته باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار