لیگ برتر فوتبال به دست داوران چهارمحال و بختیاری قضاوت می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: فردا پنج داور استان، هفته ۲۸ لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران را قضاوت می‌کنند.

آقای کریمی گفت: با ابلاغ فدراسیون فوتبال موعود بنیادی فر، میثم حیدری، قهرمان نجفی، حمید نادری و وحید زمانی از داوران چهارمحال و بختیاری قضاوت دیدار‌های هفته ۲۸ لیگ برتر فوتبال کشور را بر عهده خواهند داشت.

موعود بنیادی‌فر داور دیدار حساس فجر سپاسی شیراز و ذوب آهن اصفهان است که فجر سپاسی برای پیروزی و جدا شدن از قعر جدول باید به میدان برود و ذوب آهن نیز برای فرار از رده‌های پایان جدول برای شکست فجر پا به این دیدار می‌گذارد.


بیشتر بخوانید


در دیگر دیدار نیز میثم حیدری داور دیدار صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان است که هر دو تیم برای کسب سه امتیاز به میدان می‌روند و شاگردان علیرضا منصوریان در صنعت نفت چاره‌ای جز پیروزی برای تیم مس که این روز‌ها امتیازاتی را از دست داده است، ندارد.

همچنین قهرمان نجفی کمک داور دیدار حساس و سرنوشت ساز سپاهان و شهر خودرو است چرا که سپاهان برای کسب نایب قهرمانی لیگ باید به مصاف تیم قعر نشین شهرخورد برود که این روز‌ها با سید عباسی فقط به دنبال پیروزی است.

حمید نادری و وحید زمانی دو داور دیگر چهارمحال و بختیاری در این هفته به عنوان کمک داور و داور چهارم دیدار استقلال و آلومینیوم اراک انتخاب شده اند تا نبرد بین فرهاد مجیدی و مهدی رحمتی در تیم آبی پوشان پایتخت و آلومنینوم سازان اراکی را قضاوت کنند، دیداری که برای رحمتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار