برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی کشور در بام ایران

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات قهرمانی ورزش دانش‌آموزان کشور در دو رشته شطرنج و دو و میدانی در شهرکرد برگزار می‌شود.

آقای اسدی گفت: این مسابقات ورزشی بعد از دو سال وقفه، امسال با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و در این دوره از مسابقات یک‌هزار ورزشکار مقطع متوسطه اول در دو رشته شطرنج و دو و میدانی با هم به رقابت می‌پردازند.

مرحله کشوری مسابقات دختران دانش‌آموزان متوسطه اول از ۲۲ تا ۲۷ مردادماه و پسران از ۲۹ مرداد تا چهارم شهریورماه ۱۴۰۱ در شهرکرد برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


برای ایجاد تحرک و پویایی بین فرهنگیان نیز شیوه نامه‌های برگزاری مسابقات ورزش فرهنگیان در سطح چهارمحال و بختیاری به مدارس ابلاغ شده و مرحله استانی این دوره از مسابقات در ۱۵ خردادماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و نفرات برتر در مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.

همچنین مسابقات ورزشی فرهنگیان در رشته‌های فوتسال زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال، والیبال، تنیس روی میز و بدمینتون برگزار می‌شود.

طرح ورزش و بازی کودکان و اولیا در ۱۷ منطقه آموزشی استان اجرا شده و در این طرح ورزش مادر و دختر و پدر و پسر در فضا‌های ورزشی مدارس مد نظر است و با مشارکت اولیاء دانش‌آموزان مسابقات منطقه‌ای، استانی و کشوری ورزش اولیا و فرزندان برگزار خواهد شد.

۲۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.