سوم خرداد روز تبلور اراده انقلابی

امام جمعه آبادان گفت : با تبلور اراده ملت انقلابی خرمشهر در سوم خرداد آزاد شد.

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه آبادان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه آبادان با گرامیداشت روز آزادسازی خرمشهر گفت : در روز سوم خرداد اراده ملت انقلابی متبلور شد و خرمشهر از دست دشمن بعثی آزاد شد.

او گفت : با مشخص شدن قیمت جدید برخی کالاها باید نظارت بر نحوه ی عرضه آن ها بیشتر شود و مسئولان  اجازه ی رشد غیرقانونی نرخ کالاها را به سودجویان ندهند.

به گفته این مسئول دشمنان داخلی و خارجی قصد ایجاد آشوب در کشور را به بهانه تعدیل قیمت کالاهای اساسی داشتند اما نقشه ی آن ها با شکست رو به رو شد و نباید فراموش کرد که تعدیل یارانه اقدامی ارزنده برای کاهش قاچاق کالایی است که برای تامین آن ارز هزینه می‌شود.

خطیب جمعه آبادان با گرامیداشت روز یکم خرداد به مناسبت روز بهره وری و بهینه سازی نسبت به واردات برخی کالاهایی که قابلیت تولید در کشور را دارد گلایه کرد و گفت : باید جلوی اسراف در توزیع کالاها نیز گرفته شود.

او به پیشرفت کشور در بسیاری از زمینه‌ها به ویژه دانش هسته‌ای، نظامی، هوا فضا و پزشکی تاکید کرد و گفت:هرجا که مدیریت کشور در اختیار جریان ضد تفکر امامان انقلاب بود شاهد عقب ماندگی هستیم.

حجت‌الاسلام غبیشاوی احساس مسئولیت و توجه به فرهنگ احسان و گره گشایی از مشکلات یکدیگر را از جمله موارد مورد توجه دین اسلام عنوان کرد و از آن هایی که توانایی مالی دارند خواست به نیازمندان کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.