طارمی به پیشرفت نه گفت!

مهدی طارمی بر خلاف انتظار راهی به جز پیوستن به لیگ مطرح اروپا را در پی گرفت.

 فصل گذشته بود که مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران با عقد قراردادی چهار ساله راهی تیم فوتبال پورتو شد و چند روز پیش دومین فصل حضورش در این تیم را با جشن قهرمانی پورتو به پایان رساند. 

گلزنی های متوالی طارمی و قدرت بی نظیر او در پنالتی گرفتن توجه دیگر تیم‌های اروپایی مثل آث میلان، آرسنال و… را به این مهاجم معطوف کرد و حتی در تازه اخبار که درباره احتمال انتقال سرمربی او به پاری سن ژرمن بود، صحبت از رفتن مهدی همراه سرخیو کنسسائو به این تیم فرانسوی نیزبه میان آمد. 

در شرایطی که بازیکنانی نظیر «الکس تلس»، «خسوس کرونا» و «سرجیو اولوی را» در همین دو فصل از پورتو راهی منچستریونایتد، سویا اسپانیا و آاس رم ایتالیا شدند و درحالی که «لوئیس دیاز» در زمستان به لیورپول پیوست و استعداد یابان اروپایی با ذره بین دنبال کشف استعداد در پورتو بودند انتظار می رفت طارمی نیز راه تیم های مطرح تر اروپایی را در پیش بگیرد، اما ظاهر امر چیز دیگری را نشان می دهد.

روزنامه «ابولا» در شماره امروز شنبه خود خبر داد طارمی در فصل ۲۳-۲۰۲۲، سومین سال حضورش در پورتو را تجربه خواهد کرد. این خبر آن چنان مهم بود که میان تیتر های روی مجله جای گرفت.

کار طارمی در این فصل از فوتبال پرتغال، فردا در دیدار فینال مقابل توندلا به پایان می‌رسد. پورتو در لیگ پرتغال به عنوان قهرمانی رسید و طارمی نیز با ۲۰ گل و ۱۲ پاس گل، بهترین بازیکن پورتو و تاثیرگذارترین بازیکن پرتغال شد. او شانس این را دارد که آمار خود را در دیدار فینال جام حذفی بهتر کند. 


بیشتربخوانید 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۱۹:۵۶ ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
رفتن طارمی به تیمی دیگر به خصوص بزرگتر از پورتو جز ضرر و زیان ثمر دیگری برای وی ندارد یک مثال زنده ان علیرضا جهانبخش است که با رفتن به برایتون جز نیمکت نشینی چیزی نصیبش نشد و در برگشت به هلند نیز به شرایط خوب قبلیش نرسید طارمی در استانه ۳۰ سالگی می باشد و جا برای اشتباه ندارد فوتبالیستهای ما چون در فضای فوتبال حرفه ای رشد نکرده اند اکثرا در تیم های خود نیمکت نشین هستند انهم تیم های درجه ۲ و حتی ۳ اروپا
Iran (Islamic Republic of)
nader
۱۷:۳۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
اتفاقا هوشمندی طارمی را می رساند چون انتقال به تیم جدید در شروع فصل حتما با نیمکت نشینی همراهه مانند سردار ولی طارمی میخواهد تا قبل از شروع جام جهانی در ترکیب جا افتاده تیم خودش باشه مطمئن باشید بعد از جام جهانی از پورتو خواهد رفت.