سخنگوی وزارت خارجه:

می‌خواهند مانع حرکت ملت ایران شوند اما خون شهیدان ضامن بقا کشور است

سعید خطیب زاده گفت: دشمنان قسم خورده ایران بار دیگر ذات شرارت‌بار خود را با ترور و شهادت یکی از سپاهیان جان‌برکف نشان دادند.

سخنگوی وزارت خارجه ضمن ‌محکوم کردن عملیات تروریستی امروز در تهران که منجر به شهادت سرهنگ سرافراز پاسدار صیاد خدایی شد، همچنین گفت: این جنايت ضد انساني در حالی از سوی عوامل تروريستی وابسته به استکبار جهانی صورت مي‌پذيرد كه در کمال تاسف با حمايت و سکوت كشورهای مدعی مقابله با تروریسم همراه است. 

سعید خطیب زاده با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از قربانیان جنایات تروریستی در طول بیش از ۴ دهه گذشته بوده است، افزود: تروریست‌های کوردل با تصور باطل خود تلاش دارند مانع حركت ملت بزرگ ايران در تحقق آرمانهای متعالی خود شده و باعث ایجاد وقفه در مسیر عزت طلبانه مردم شوند، غافل از اینکه خون شهیدان ضامن بقا و تعالی این‌ملت و کشور است.

عصر امروز روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از ترور مدافع سرافراز حرم "سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی" در یکی از کوچه‌های خیابان مجاهدین اسلام تهران خبر داد.

 این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ صیاد خدایی به خانواده وی تاکید کرده که اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین در حال انجام است.

طبق گزارش‌ها، این اقدام جنایتکارانه توسط دو موتورسوار و با شلیک پنج گلوله و در حالی که شهید در داخل ماشین خود (پراید سفید) در مقابل منزل مسکونی‌اش حضور داشته، صورت گرفته است.

همسر وی اولین فردی بوده که با پیکر این شهید مدافع حرم مواجه شده است.

برچسب ها: ترور ، شهید مدافع حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
خوب دررده ای نبود ترور شود احتمالا اختلافات شخصی دخیل بوده است
Netherlands
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
میزنین میخورین چه در داخل چه در خارج این طبیعی است چرا جوش میاری هر هایی هویی دارد ارام بنشینید همه چیز ارام میشود شما موجید که ارام نگیرید خب عدم ارامش نا ارامی میاورد و همه باهم نا ارام میشوند
آخرین اخبار