۵۰ پایگاه سنجش نوآموزان درکرمان فعال است

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان گفت: ۵۰ پایگاه برای "طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان" در استان کرمان داریم.

 محمود بنی اسد گفت: ساماندهی اولیه نیرو و پایگاه‌ها انجام شده، ۴۷ پایگاه ثابت، ۳ پایگاه تخصصی و ۲ پایگاه ویژه عشایر پیش بینی شده، ۲۳۲ نفر نیرو از ۳۹۷ نیرو هم به صورت آزاد دعوت به همکاری شده اند.

به گفته او اطلاعات مدیران مدارس ابتدایی جمع آوری شده تا کد و رمز برای آن‌ها ارسال شود، از ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ سامانه‌ها برای نوبت دهی فعال می‌شوند و از اول تیرماه به صورت نمادین چند دانش آموز تست می‌شوند و بعد به طور رسمی سنجش آغاز می‌شود.

دبیر کارگروه استانی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان گفت: در تلاشیم که سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان با کیفیت خوبی در استان انجام شود، آموزش همکاران و به روزرسانی اطلاعات و بازآموزی آن‌ها با اطلاعات جدید ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور مدرسان کشوری انجام شده است.

بنی اسد گفت: از ۸ خرداد ۱۴۰۱ آموزش سامانه به مدیران مدارس، از ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ آموزش مراقبان سلامت، از ۳ تیر ۱۴۰۱ آموزش ناظران و ... را آغاز می‌کنیم، همچنین آموزش کارشناسان بینایی و شنوایی را در دستور کار قرار داده ایم.

او می‌گوید: دقت، دلسوزی و احساس مسئولیت در طرح سنجش ضرورت دارد، حتی ذره‌ای خطا در این زمینه تبعات زیادی دارد، ما مسئول سرنوشت آن نوآموزیم، بنابراین با همه توان در خدمت مردم شریف استان هستیم.

برچسب ها: نوآموزان ، طرح سنجش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار