توزیع بیش از ۲۳۱ میلیون متر مکعب گاز بین جایگاه‌های CNG در اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از تحویل بیش از ۲۳۱ میلیون متر مکعب گاز طبیعی به جایگاه‌های سوخت CNG استان در سال گذشته خبر داد.

سردار اسماعیلی با اشاره به توزیع ۲۳۱ میلیون متر مکعب گاز به جایگاه‌های CNG استان گفت: از این میزان گاز تحویلی، بیش از ۲۱۰ میلیون متر مکعب مربوط به جایگاه‌های داخل شهری و بیش از ۲۱ میلیون متر مکعب مربوط به جایگاه‌های بین راهی می‌باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل به نقش بارز گاز طبیعی در کاهش آلودگی‌های هوا تاکید کرد و گفت: رویکرد دولت در جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های فسیلی در صنعت حمل و نقل قطعا علاوه بر کاهش آلودگی‌های زیست محیطی فواید متعددی را برای کشور به همراه داشته است که کاهش واردات بنزین، کاهش هزینه‌های دولت در بخش حمل و نقل و ... نمونه‌ای از این فواید این طرح می‌باشد.

اسماعیلی می‌گوید: در حال حاضر ۶۹ جایگاه CNG در استان در امر توزیع گاز فعالیت دارند که از این تعداد ۲۳ جایگاه دو منظوره و ۴۶ جایگاه تک منظوره بوده و تعداد ۲۶ جایگاه در سطح شهر اردبیل و ۴۳ جایگاه در سایر نقاط استان فعال هستند که با توجه به تعداد جایگاه‌های سوخت در استان، در زمینه توزیع و تحویل گاز به خودرو‌ها در حال حاضر مشکلی وجود نداشته و دسترسی به جایگاه‌های سوخت CNG در اقصی نقاط استان به سهولت امکانپذیر است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.