دستاورد صهیونیست‌ها از ترور در قلب ایران چیست؟

رسانه‌های صهیونیستی مدعی شده‌اند که شهید صیاد خدایی در سرتاسر جهان علیه دیپلمات‌ها و مهره‌های تجاری رژیم صهیونیستی عملیات کرده است.

ترور شهید صیاد خدایی از پاسداران مدافع حرم در یکی از خیابان‌های تهران، دوباره فرصتی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده که برخی گزاره‌های القایی عملیات روانی خود را که در جنگ‌های نظامی حقیقی نمی‌تواند، بدست بیاورد را در هیاهو عملیات‌های بزدلانه تروریستی محقق کند. اما واقعیات صحنه چیز دیگری است.

یک: صهیونیست‌ها در پرونده هسته‌ای ایران نیز درست زمانی ترور دانشمندان هسته‌ای را انجام دادند که کارد به اسخوانشان رسیده بوده و ایران در آخرین مراحل دسترسی به بومی کردن دانش هسته‌ای بود و اینک شواهد زیادی می‌گوید که درباره نسبت محاسبات امنیتی رژیم صهیونیستی در مواجهه با سپاه قدس نیز همین اتفاق تکرار شده است. سپاه قدس کار را در سوریه در حال تمام کردن و به نقطه غیرقابل بازگشت رساندن است و صهیونیست‌ها بازهم دیر به خود جنبیده‌اند.

دو: رسانه‌های صهیونیستی مدعی شده‌اند که شهید صیاد خدایی در سرتاسر جهان علیه دیپلمات‌ها و مهره‌های تجاری رژیم صهیونیستی عملیات کرده است، فرض که چنین ادعای درست باشد، معنایش این است که صهیونیست‌ها اعتراف کرده‌اند که در ازای ده‌ها ضر‌به‌ای که متحمل شده‌اند، مجبور به حذف پاسدار خدایی شده اند. یعنی اصل عملیات نه تنها یک عملیات پیشرو نیست بلکه واکنشی منفعلانه و بزدلانه از ده‌ها ضربه‌ای است که قبلا دریافت کرده‌اند.

سه: صهیونیست‌ها مدت‌ها این خط عملیات روانی را دنبال می‌کردند که در سوریه اقدامات امنیتی زیادی علیه ایران انجام می‌دهند و ایران نمی‌تواند و نتوانسته واکنشی نشان بدهد. ترور اخیر در تهران نشان داد که اقدامات و عملیات روانی که آن‌ها در سوریه دنبال می‌کردند، اثر روانی سابق را ندارد و مجبور شده‌اند در تهران هیاهو راه بیاندازند.

چهار: اسرائیل با شهادت مدافعین حرم، جهالتی بزرگ مرتکب شده که اتفاقا عملیات روانی نسبتا موفق آن‌ها را در آغاز دوره حضور مستشاری ایران در سوریه نیز خنثی می‌کند. در روز‌های اول حضور مستشاری ایران در سوریه، موجی از شایعات درباره مدافعان حرم توسط رسانه‌های صهیونیستی ساخته و پرداخته شد که یک نمونه آن شایعه پرداخت حقوق‌های نجومی به مدافعان حرم بود. اما در همین قضیه اخیر شهادت یک پاسدار مدافع حرم آنهم در ماشین شخصی او که یک پراید بود، به یکباره موجی از بازخوانی تخریب‌ها علیه مدافعان حرم دوباره در افکار عمومی زنده شده و با خون این شهید یکبار دیگر واقعیات درباره زندگی مدافعان حرم به افکار عمومی یاددآوری شد.

پنج: در این سال‌ها گاهی گلوله‌های صهیونیست‌ها، عزیرانی را از ایران گرفته است، ولی این گلوله‌های به ظاهر به هدف خورده به جای آنکه تفکر مقاومت و حاملان آن را تضعیف کند، بیشتر در حال شکل دادن چهره‌های در ایران هست که مردم آن‌ها را قهرمان ملی و تفکر و سیره شان را ضامن امنیت و عزت ایران می‌دانند. آیا شکستی بالاتر از این برای یک پروژه ویژه عملیات روانی می‌توان تصور کرد که دقیقا صد و هشتاد درجه خلاف هدف‌گذاری‌هایش را محقق کند؟!

منبع : جهان نیوز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
چرا مقابله به مثل نمیکنید در خاک خود غاصب؟؟
اگر مقابله به مثل میکردید دیگه از این غلطها نمیکردن
اجازه بدید بریم تلافی کنیم وانتقام خون شهدای ترور شده هسته ای نظامی مون رو خودمون بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
بسمه تعالی
سلام وهزاران درود برشهدا
اگر تو در این دنیا برای دفاع از حرم اهل بیت پیامبر (ص) برعلیه کفر و الحاد
بر خواستی ، خوشا به سعادتت که با
آغوش باز به اهل بیت پیامبر (ص) و
شهدا پیوستی ،روحتان شاد ویاد ونامتان
جاودان باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
سلام همه اینها درست اگر واقعا توان مقابله نداریم که هیچ جانم به فدای تک تک شما و همین مسیر رو ادامه بدید ولی اگر واقعا توان مقابله و انتقام هست خواهشا معطل نکنید ببین اومدن تو خونه ما زدن ما رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
فقط همینو بگم که کلا صهیونیست ها آدم های عجول و احمقی هستند اگر تو سیاست هم مثل اقتصاد با هوش بودند و سرمایه گذاری میکردن الان وضعشون این نبود!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
انشاالله انچنان انتقام سختی از رژیم نجس و شیطانی صهیونیسم گرفته شود که جهان حیرت زده شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
انتقام شهید فخری زاده را گرفتن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
قلب صهیونیستها را باید هدف قرار داد تا جرات گستاخی و بی شرمی را کنار بگذارند
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۱۳:۱۱ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
اینا فقط باید بمیرن بعد از اون همه معجزه حضرت موسی (ع) گوساله پرست شدن قوم نفرین شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
درود خدا بر شهیدان مدافع حرم........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
لعنت به هرچی صهیونیسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
تو این صحنه شهادت یه چیزی دیده نمیشه اصلا.....
و پررنگ هم نمیشه!!!!!!
اونم این هست که سرهنگ و پاسدار مدافع حرم سوار پراید می‌شده!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
مقدس ترین جهاد امروز مبارزه با صهیونیسم است و تا آخرین لحظه از این جهاد مقدس پا پس نخواهیم کشید تا پاداشمان را که همانا شهادت در راه خداست ان شاالله دریافت کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
رحمت الله علیه.سلام بر شهیدان
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۲:۱۲ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
شهادت شیرین ابو عاقله و صیاد خدایی. نشان دهنده سرخوردگی شدید اسراییل از عدم توجه کافی امریکا به اسراییل در اثر پرداختن به جنگ اکراین توسط امریکاست. برای اولین بار اسراییل از تیتر اول روزنامه ها افتاده. تلاش برای مطرح بودن در این برهه از زمان برای اسراییل خیلی اولویت دارد ولی امریکا توجهش نسبت به اسراییل کم شده. کم شدن این توجه بی اختیار است. اختیاری هم نیست. انقدر تحریم کردند که گریبان خودشان هم بدست تحریم افتاد. شیر خشک در امریکا طلا شده. جبر زمانه اسراییل را به گوشه ای پرتاب کرده که اسراییل هیچ وقت دلش نمیخواست اینگونه به فراموشی سپرده شود. شدیدا اسراییل محتاج جلب توجه شده. رفیق گرمابه و گلستانش هم الان در گیر جنگ با روسیه است. عرپستان سه قوطی هم دیگر بعلت جبری که زمانه در اثر جنگ با یمن به او تحمیل کرده توجه اش به اسراییل کمتر شده. مثل رقاصه ای اسراییل میماند که قر توی کمرش هست ولی تماشاچی نگاه نمیکند. و این برای یک رقاصه مثل مرگ میماند. چاقو کشی میشود کاباره به هم میخورد. مردم چون نان ندارند که بخورند دیگر کاری با هولوکاست ندارند. الان توجه بشریت از اسراییل به جناب مقام عظمای ولادیمیر پوتین کبیر رییس جمهور روسیه بزرگ معطوف شده و این برای دلقکی چون اسقاطیل معضلی بس گلوگیر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
چرا ما یک نفر از نظامیان ارشد اونارو ترور نمیکنیم؟فقط میگین اشراف اطلاعاتی داریم.کدوم اشراف؟اشرافتون همیتنه که یک نفر رو بیان دم خونش ترور کنن؟پیامبرمون وقتی کفار توطئه کردند مانند خودشون مقابله به مثل کرد.ولی شما چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
اینهمه خنثی شد ندیدی؟ اینهمه اسرائیلی کشتیم ندیدی؟
Iran (Islamic Republic of)
امید جلالی
۲۳:۵۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
اگه انتقام خون فخری زاده مظلوم رو میگرفتند دیگر جرات تکرار شرارت وترور نداشتن
اسراییلی ها مثل سگ ولگرد پیش کنید فرار میکنن وترسواند.تقصیرذخودتونه ساکت نشستید هررغلطی بخواد تو خاک ما انجام میده مثل اب خوردن کوچه رو میبنده ترور رو انجام میده ومیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
آدم این همه تاثیر گذار با پراید تردد میکرده ؟ خجالت و شرم بر شما که آدمهای خودتون هم براتون مهم نیستن .
Iran (Islamic Republic of)
کیومرث
۱۵:۵۰ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
ولله العظیم کافی بود ایشون توی یه ماشین گرون تر سوار میشد
نمیگم شاسی بلند ها چون با پول خون و پاسداری نمیشه شاسی بلند خرید
مثلا ال نودی چیزی
اگه تو همچین ماشینی سوار بود
خودت کمپین توی توئیتر راه مینداختی علیه این شهید بزرگوار
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۹:۲۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
جفاظت ادمهای ارزشمند ربطی به ماشین نداره چرا محافظت نمیکنین
Iran (Islamic Republic of)
پاسدار ولایت
۱۲:۳۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
بسمه تعالی
صهیونیست ها در طول برنامه های ضد ایرانی مخصوصا ترور دانشمندان و نظامیان ثابت کردن هیچ گاه یک نفر رو هدف نگرفتن بلکه چند نفر رو برای ترور اقدام می کنند
والسلام علیکم و رحمة الله و برکات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
چرا اون موقع که فرصت داشتید نتان رو نزدید ؟ فقط بسنده کردید به تصویر برداری با پهباد .مروت بر پلنگ تیز دندان ........
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۱:۱۰ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
تفسیر این ترور از نظر من: اسراییل ماشه ترور صیاد خدایی را کشید. چرا کشید؟ چرا الان کشید؟ بله اسراییل از ترس انتقام دست به این فرار رو به جلو زد. اسراییل دوست دارد تعیین کننده باشد. چه در زمان انتقام چه در مکان انتقام. اسراییل الان نتانیاهو با اسراییل اپوزیسیون شده ظاهرا. خودشون هم با خودشون نمی دونن چند چند هستند. مثلا درختی که میوه ای ندارد و مثمر نیست سنگ نمی خورد. شهید صیاد خدایی انفدر توان رزمی داشته که هدف اونها قرار بگیره بعنوان خطر. ولی خیره کننده تر از معصومیت این شهید بزرگوار زمان این اقدام است. اسراییل قبلا خیلی خیلی خونسرد تر از الان بود. به نظر میرسه که اسراییل در زمان حاضر از ترس شدید دست به این اقدام زده. یعنی اسراییل داره سعی میکنه در این برهه از زمان یعنی خلط مبحث جنگ اکراین و یک صحنه سازی در زمان مناسب برای رژیم صهیونیستی. او خوراکش را امروز می خواهد. مثلا چیزی مثل کولی بازی هولوکاستی. در واقع اسراییل با ترور شهید صیاد خدایی همان عملی را مرتکب شد که منافقین قبلا با لخت شدن در انظار عمومی و خود سوزی در مقابل چشمان مردم مرتکب شدند. تا ثابت کنند که مخالف جمهوری اسلامی ایران هستند. به زبان عامیانه اسراییل قاط زده از وحشت انتقام حاج قاسم.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۰۰ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
فلسطین اشغالی امن است که با خیال راحت ترور می‌کنند. این خانه عنکبوت باید ناامن شود. یک روز راحت نباید داشته باشند. اینجوری مهاجرت معکوس در آن رخ می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
این شهید عزیز اگه طبق ادعای نوشته شده واقعا علیه رژیم کودک کش صهیونیستی اقدامات انجام داده،
باید گفت روحت شاد مردددد

آرزوی من این هست که علیه این رژیم کودک کش ترسو اقدامات نظامی انجام بدهم اما حیف که یک کارگر ساده هستم و کاری از دستم بر نمی آد.

ایکاش روزی برسه که سلاح بدست بگیرم و جلوی ترسوی های رژیم کودک کش بایستم و تا نهایت توانم بجنگم.

خوش به حالت مرددد

چقدر شهادت تو برایم انگیزه می آفریند.

طوری باشی که شهادت در پی تو باشد،
هر کجای جهان که باشی

واقعا روحت شاد

ای شهید عزیز،
التماس دعای شهادت دارم.....
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۳:۵۷ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
اگه ایران هم 4تا از مقامات اونا رو سقط کنه دیگه از این غلطا نمیکنن
فقط نشستیم وشعار میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
خوب اینکه ماهم میشیم مثل اونا
به هر حال باید یه فرقی باشه بین اون قومی که تو قرآن، خدا نفرین شون کرد،با ما......
Iran (Islamic Republic of)
فریاد
۰۹:۴۲ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
اخه این چه وضعشه چرا باید این قدر راحت بتوانند در کشور ترور انجام دهند و بعد با پررویی بگویند ما کردیم چرا ایران دقیقا همین کار را نمی کنه یکی از افسران عالیرتبه فاسدشونو ترور کنید و بعد بگین ما این کار را کردیم تا دیگه جرات نکنند از این حماقتها انجام دهد. دوران بزن در رویی تمام شده ولا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
روحت شاد برادر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
انتقااااام سسسسسسسسسسختتتتتت می گیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
لعنت به اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
مستشاری ؟ یا لشگر کشی به سوریه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
لشکرکشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
مدافعان حرم مقصر هستند که به سوریه رفتند و برای امنیت شما شهید شدند و بعد شما هم بیایید و اتهام های مخصوص به اربابانتان را به مدافعان حرم نسبت بدین
#اسکلیسم سیاسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
با هر نقدی بر اینگونه فعالیتهای ایران اصلا خورده ای نیست مظلوم در هر کجا هست باید به کمکش رفت حالا مشکلات داخلی خودمان از ملت خودمان است ولی همسایه را هم نباید فراموش کرد اون بجای خود این هم بجای خود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
بالفرض که لشگرکشی باشه. تو که ایرانی هستی چرا میسوزی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! همون صهیونیستها میسوزن کافیه:)
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۰۳ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
تو که فرق مستشاری و لشگر کشی را نمی دانی همان بهتر که تا صبح برنامه های ماهواره را دنبال کنی و صبح ها تا ساعت 12 ظهر بخوابی برو ادامه بده ان شاالله خوابهای رنگی ببینی .
United States of America
ایرانی
۱۰:۰۷ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
توی سوله های آلبانی ناهار هم بتون میدند،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
اگر جلوی اون داعشیهای کثیف نیروهای مدافع حرم نمی ایستادتن و خدا نکرده وارد خاک عزیرزمان می شدن (البته غلط می کردن که وارد می شدن) و خدانکرده ناموس مارا به حراج می گذاشتن تو وطن فروش حالا نمی گفتی لشکر کشی و خودت شما اونوقت بجای لشکر کشی چیز دیگری را بلغور می کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
اندازه درکت از سیاست همینقدره .