امام جمعه مهاباد:

وحدت فرماندهی، رمز پیروزی در بیت‌المقدس بود

امام جمعه مهاباد گفت: وحدت فرماندهی در مشارکت همه جانبه نیرو‌های مختلف نظامی و اقشار مختلف مردم رمز پیروزی عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر بود.

ماموستا عبدالسلام امامی در آیین صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح مهاباد گفت: اصل وحدت فرماندهی با توجه به حضور گسترده نیرو‌های ارتش و سپاه، انتظامی و اقشار مختلف مردم در عملیات آزادسازی خرمشهر زمینه فتح و پیروزی را برای رزمندگان اسلام بوجود آورد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس نمایشگاه عزت، اقتدار، مقاومت و پایداری مردم قهرمان کشورمان است که با رشادت و دلاوری رزمندگان حاصل شده است.

امام جمعه مهاباد گفت: به فرموده مقام معظم رهبری آنچه در طول هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاده روحیه فداکاری و اخلاص در دفاع از وطن و مقاومت در برابر ظلم و جور ظالمان زمان بود که با پیروزی ملت ایران به پایان رسید.

ماموستا امامی با اشاره به اینکه سوم خرداد روزی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: رزمندگان و آفرینندگان این روز بزرگ نام خود را در تاریخ این سرزمین جاوید کردند و برای همیشه از آن‌ها یاد خواهد شد.

وی گفت: خرمشهر‌های بسیاری همچنان در پیش است که باید با تلاش و هوشیاری جوانان این مرز و بوم فتح شود.

فرمانده تیپ ۳۶۴ پیاده شهید نصیرزاده ارتش مهاباد در این مراسم گفت: حماسه عظیم و ماندگار فتح خرمشهر در خرداد ۱۳۶۱ جلوه‌ای از نصرت الهی است که این رخداد باشکوه یکی از نقاط عطف تاریخ جنگ هشت ساله تحمیلی و ترجمان اراده ملی و تجلی مقاومت و ایستادگی رزمندگان است.

امیر سرتیپ اردلان گلیج گفت: فتح غرورآفرین شهر خرمشهر در عملیات عظیم بیت‌المقدس که نماد مقاومت ملت ایران است الگویی بی‌بدیل برای همه نسل‌ها در تمامی عصر‌ها و نقطه عطف و ماندگار دوران هشت سال دفاع مقدس است.

در ادامه این مراسم تعدادی از بازنشستگان ارتش و همچنین جانبازان و خانواده شهدای هشت دفاع مقدس با اهدای لوح قدردانی و تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.