تجلیل و قدردانی از بیش از ۴۰ نفر از فعالان میراث فرهنگی در خراسان رضوی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: حفاظت و صیانت از آثار ارزشمند تاریخی و فرهنگی وظیفه‌ای همگانی است.

سه‌شنبه سوم خرداد ماه ۱۴۰۱ هم‌زمان با آخرین روز هفته میراث‌فرهنگی طی مراسمی از فعالان میراث فرهنگی در خراسان رضوی تقدیر شد.

سیدجواد موسوی گفت: این استان به لحاظ قدمت و سابقه دیرینه و آثار تاریخی ارزشمند دارای ظرفیت‌های فراوانی در حوزه میراث فرهنگی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: در این خطه آثار تاریخی، فرهنگی، معنوی و گرانبهایی وجود دارد که جایگاه این استان را در رتبه‌های برتر کشور قرار داده است.

او گفت: آثار تاریخی و فرهنگی در اصل هویت هر ملت هستند و معرفی و شناخت این آثار برای نسل‌های آینده هویت‌بخش و موجب اعتماد به نفس و انگیزه بخشی به آنان می‌شود.

به گفته او، حفاظت و صیانت از آثار ارزشمند تاریخی و فرهنگی وظیفه‌ای همگانی و نیازمند همراهی و مشارکت همگان است که در این زمینه خوشبختانه در استان موفقیت‌های فراوانی داریم.

در این مراسم بیش از ۴۰ نفر از فعالان، بازنشستگان، ایثارگران و افراد تاثیرگذار در حوزه میراث فرهنگی خراسان رضوی و فعالان رسانه‌ای تجلیل و قدردانی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار