برگزاری ۳۰۰ عنوان برنامه به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر

معاون فرهنگی،اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:۳۰۰ویژه برنامه مقاومت و پایداری به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر توسط مبلغین در زنجان برگزار شد

حجت‌الاسلام خسروی: به مناسبت سوم خرداد ۳۰۰ ویژه‌برنامه و همایش عمومی مقاومت و پایداری با عنوان «مقاومت رمز پیروزی» توسط مبلغین در مساجد و مراکز تبلیغی استان زنجان برگزار شد.

او  می گوید: سوم خرداد یادآور یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های تاریخ ایران اسلامی است؛ خرمشهر با رشادت و جان‌فشانی رزمندگان آزاد شد و امروز باید فلسفه سوم خرداد به خوبی تبیین و تشریح شود.

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: آزادسازی خرمشهر یک نقطه عطف در دوران دفاع مقدس است که همه ما به این پیروزی و اقتدار، افتخار می‌کنیم.

خسروی می گوید: آزادسازی خرمشهر نمونه‌ای بارز از وحدت، همدلی و انسجام مردم ایران بود، چرا که در هشت سال دفاع مقدس همه مردم پای کار بودند تا یک وجب از خاک این کشور به‌دست دشمنان و نااهلان نیفتد.

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در دهه پنجم انقلاب قرار داریم و رهبری بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تببین را عنوان کردند و در منبر‌ها و برنامه‌ها فلسفه بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین توسط مبلغین و مبلغات به خوبی تبیین و بیان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.