مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی کشور:

در مسابقات تقلب نشده است

قبایی زاده گفت: در قضاوت مسابقات قهرمانی کشور تقلب و ناداوری نشده است .

حمید قبایی‌زاده مسئول برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور گفت:  نزدیک به سه سال رویداد کشوری در این سطح برگزار نشده بود و خدا را شکر رقابت‌ها از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار بود و با توجه به اینکه حکم انتخابی تیم‌ملی را داشت تمامی ملی‌پوشان حضور داشتند و به نوعی از روز اول مبارزات حکم فینال را داشت.

سی‌امین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور با حضور ۱۸۶ ورزشکار در ۱۳ وزن برگزار شد. 

قبایی‌زاده گفت: کادرفنی از نزدیک تمامی رقابت‌ها را رصد کردند و در نهایت ۵۴ بوکسور انتخاب شدند که قرار است این نفرات در مراحل متعدد، انتخابی درون اردویی را پشت سر بگذارند تا تکلیف نفرات اعزامی به رویداد‌های مختلف مشخص شود.

 

مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی کشور گفت: فدراسیون بوکس از فدراسیون پزشکی و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ خواست تا در این مسابات شرکت کنند و با وجود اطلاع رسانی و همکاری مربیان خوزستان، یکی از بوکسور ها از انجام تست دوپینگ امتناع کرد.

بوکسور وزن ۴۸ کیلوگرم خوزستان به اردوی تیم ملی بوکس نشد و به گفته قبایی زاده دلیل این دعوت نشدن امتناع او از تست دوپینگ بود. 

قبایی زاده گفت: از هر ۱۳ وزن این رقابت‌ها حداقل یک نفر تست داد که تمامی این نفرات همکاری خوبی داشتند و تنها کسی که امتناع کرد ایشان بود. در حال حاضر نیز منتظر تصمیم فدراسیون پزشکی و ستاد مبارزه با دوپینگ ایران هستیم.

قبایی‌زاده با اشاره به اتهامات در خصوص حمایت از تیم استان سیستان و بلوچستان گفت: تیم سیستان و بلوچستان همیشه جزو تیم‌های قوی بوکس در طی سال‌های اخیر بوده است. متاسفانه همیشه این سوءتعبیر وجود دارد که فدراسیون از تیم میزبان حمایت می‌کند، اما ۲۸ داور از سراسر کشور این رقابت‌ها را قضاوت کردند؛ شاید اشتباه سهوی در قضاوت‌ها وجود داشت که در هر رشته‌ای این امکان هست، اما هیچ جانبداری ای رخ نداده است.


بیشتر بخوانید 

  • ثوری: مسابقات بوکس قهرمانی کشور سال آینده برگزار می‌شوند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار