نیاز هشترود به ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع معضلات بهداشتی و محیط زیستی

فرماندار هشترود از نیاز ۳۵۰ میلیارد تومانی این شهرستان برای رفع معضلات بهداشتی و محیط زیستی خبر داد.

آقای توری در جلسه شورای اداری هشترود گفت: برای استقبال از نماینده رئیس جمهور در سفر به هشترود باید چندین کمیته تشکیل گردد تا به بهترین نحو برنامه‌های مورد نظر احصا گردد و مشکلات موجود به سمع و نظر دولتمردان برسد.

 برای خدمت بیشتر به مردم و ارائه درخواست‌های مردم به نماینده رئیس جمهور از روز سه شنبه میز خدمت کلیه‌ ادارات با حضور نمایندگان نهادها، ارگان‌ها و سمن‌ها در فرمانداری دایر خواهد شد تا موارد پیش رو بعد از جمع بندی به اطلاع نماینده ویژه رئیس جمهور برسد.

مهمترین معضل هشترود که هم بهداشتی و هم زیست محیطی است نیاز به ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار دارد و در خواست ما از رئیس جمهور و هیات وزیران اختصاص این مبلغ به هشترود است.

ایجاد پست برق ۴۰۰ مگاوات، آبی کردن ۵۰۰۰ هکتار از زمین‌های محدوده سد سهند، بهسازی محوطه مسجد جامع که نزدیک به ۳۰ سال است مسکوت مانده است مسائل و مشکلات شهر نیازمندی‌های ادارات و چندین مورد دیگر که در حوزه‌های مختلف می‌باشد به سمع و نظر رئیس جمهور خواهد رسید.

وی از برگزاری همایش توسعه هشترود در ۲۱ خرداد امسال با حضور مقامات کشوری و استانی خبر داد و گفت: این همایش در جهت شناساندن پتانسیل‌های منطقه و استفاده از ظرفیت‌های شهرستان است تا سرمایه گذاران با آگاهی کامل بتوانند در این منطقه سرمایه گذاری کنند.

آقای امینی نماینده هشترود و چاراویماق نیز در این جلسه گفت: از رئیس جمهور محترم خواهشمندیم که مردم هشترود و چاراویماق را دریابند و با اختصاص آب شرب از سد کلقان، از بروز سرطان‌های مختلف در این مناطق جلوگیری کنند چرا که آب هشترود آرسنیک دارد و کشنده است.

تکمیل پایاب سد سهند یکی دیگر از درخواست‌های مردم و مسئولان از رئیس جمهور است تا زندگی به کام مردم با توانمند شدن مالی شیرین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.