تسهیلات ویژه نوسازی مسکن در بافت فرسوده کردستان پرداخت می‌شود

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: متقاضیان تسهیلات نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده شهری می‌توانند برای دریافت اقدام کنند.

مصطفی رضایی گفت: اداره کل راه و شهرسازی کردستان با همکاری شرکت بازآفرینی شهری ایران در نظر دارد نسبت به پرداخت تسهیلات با شرایط جدید به تمام سازندگان، انبوه سازان و متقاضیان نوسازی و ساخت مسکن در محلات ناکارآمد و مورد هدف بازآفرینی با شرایط ویژه اقدام کند.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام تسهیلات نوسازی به سامانه‌های saman.mrud.ir و facility.urdc.ir از تسهیلات مشارکت مدنی با شرایط ویژه و ارزان بانکی برخوردار شوند.

او می گوید: شهر‌های دارای محلات ناکارآمد شهری استان از جمله سنندج، سقز، مریوان و قروه است، میزان تسهیلات با شرایط ویژه در سامانه شرکت بازآفرینی سه میلیارد ریال با ۹.۵ درصد و تسهیلات با نرخ معمول در سامانه نهضت ملی مسکن سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با نرخ ۱۸ درصد است.

رضایی به سایر امتیازات دریافت این تسهیلات اشاره کرد و گفت: پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن برای ساکنان موقت به مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال، نرخ سود چهار درصد و تخفیف ۵۰ درصدی هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی با هماهنگی انجام شده با شهرداری‌ها انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.