موافقت با درخواست ۳۱ نفر از مددجویان زندان بویین زهرا

مسئولان قضایی استان در بازدید از زندان بویین زهرا با درخواست ۳۱ نفر از مددجویان موافقت کردند.

علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان در تشریح نتایج بازدید از زندان شهرستان بویین زهرا و اردوگاه کار درمانی آراسنج گفت: بازدید از زندان‌های استان و دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی با مددجویان و بررسی مسائل و مشکلات آن‌ها یکی از اولویت‌های کاری دادگستری استان قزوین است و در این خصوص برنامه مستمر و زمانبندی پیش‌بینی شده است و در دستور کار قرار دارد.

 در بازدید از زندان شهرستان بویین زهرا درخواست‌های مددجویان به منظور اتخاذ تصمیمات لازم در حوزه‌های مختلف از جمله اعطاء مرخصی، استفاده از نهاد‌های ارفاقی و کمیسیون عفو  دریافت شد و در کارگروهی ویژه مورد بررسی قرار گرفت و با درخواست ۳۱ نفر از مددجویان موافقت شد.

 با توجه به درخواست‌های دریافتی، ۴ نفر از مددجویان از شرایط آزادی مشروط بهرمند و از زندان آزاد شدند و همچنین برای ۷ نفر از زندانیان تقاضای استفاده از پابند الکترونیک ثبت شد، که این موضوع نیازمند بررسی توسط شعب دادگاه است.

شعبانی در ادامه گفت: همچنین به ۳ نفر از مددجویان مرخصی پایان حبس اعطاء و شرایط آزادی آن‌ها فراهم شد و برای ۱۵ نفر از مددجویان با توجه به دارا بودن شرایط و به منظور دیدار با خانواده و انجام امورات شخصی مرخصی در نظر گرفته شد.

 فراهم شدن شرایط اشتغال برای مددجویان دارای صلاحیت یکی از موضوعاتی است که با جدیت در دستور کار قرار دارد و در این بازدید نیز برای ۲ نفر از مددجویان به اعطاء شرایط رای بازی، زمینه اشتغال در کارگاه‌های خارج از زندان فراهم گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.