تداوم غبار محلی تا پایان این هفته در مناطق مرکزی اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: تا پایان این هفته شاهد غبار محلی در آسمان به ویژه در مناطق مرکزی اصفهان خواهیم بود.

ابراهیم هنرمند گفت: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده استقرار جوی نسبتاً پایدار طی سه روز آینده بر روی استان است و آسمان در بیشتر مناطق به شکل صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در ساعت‌های بعدازظهر وزش باد نسبتاً شدید و در نیمه غربی استان گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

او دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده را بدون تغییرات محسوس دانست و گفت: دمای هوای اصفهان امروز در گرم‌ترین ساعت‌ها به ۳۲ درجه سانتی‌گراد و کمینه صبح فردا به ۱۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

هنرمندکاشان را با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان اعلام کرد و گفت: خنک‌ترین نقطه شهرستان نیز بویین‌میاندشت با دمای ۹ درجه بالای صفر است، تا پایان هفته شاهد غبار محلی در آسمان به ویژه مناطق مرکزی خواهیم بود و پدیده گردوغبار برخلاف روز‌های اول هفته و هفته گذشته، به اوج نخواهد رسید.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در شبانه‌روز گذشته بارشی در مناطق غربی استان ثبت نشده است ودر مناطق غربی تا حدودی با افزایش ابر روبه‌رو خواهیم بود، اما بارش باران انتظار نمی‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.