رئیس شورای هیئات مذهبی طبس:

منویات رهبری، محور تبیین مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد باشد

صفائی گفت: در مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد، محور فعالیت در هیئات مذهبی باید دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب باشد چرا که اگر با منویات ایشان پیش برویم از آسیب‌ها بدور خواهیم بود.

صفائی رئیس شورای هیئات مذهبی طبس در نشست هم اندیشی دهه کرامت و مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: اساس تشکیل هیئات مذهبی، انجام کار فرهنگی برای نشر فرهنگ علوی، ولایت مداری و حفظ دستاورد‌های نظام انقلاب و خون شهداست و قطعا همگی باید در این مسیر حرکت کنیم.

او گفت: در مراسم گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد لازم است روحانیت و منبر محور جلسات باشد تا در انجام جهاد تبیین گام‌های موثرتری برداشته شود.

صفائی گفت: استفاده از حضور بانوان به عنوان مهمترین و مؤثرترین افراد در حفظ و تداوم انقلاب و فرهنگ دینی و جوانان به عنوان بازو‌های قدرتمند انقلاب ضروری است و از آنجا که هیئت یک رسانه بزرگ محسوب می‌شود باید حتما در فضای مجازی نیز فعال تر عمل کند.

امام جمعه طبس نیز گفت: بعد از گذشت قریب به نیم قرن از ظهور انقلاب اسلامی، راه و اندیشه امام خمینی (ره) در جامعه جاری است.

حجت الاسلام محمدی گفت: دشمن به دنبال تحریف شخصیت امام راحل است و جهانیان به نیمه خرداد و رویداد‌های این واقعه بزرگ چشم دوخته اند لذا اطلاع رسانی دقیق و فراهم کردن شرایط حضور امری اساسی و مهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.