خطیب جمعه اهل سنت تایباد:

اندیشه اسلامی امام خمینی (ره) گره‌گشا امور است

خطیب جمعه اهل سنت تایباد گفت: اندیشه عرفانی و اسلامی امام خمینی(ره) گره‌گشاست و می تواند برای حال و آینده کشور موثر باشد.

مولوی علیرضا یعقوبی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: امروزه هر جایی که مسئولین کارشان گره می‌خورد با تحقیق در سیره و اندیشه اسلامی و عرفانی امام راحل (ره) گره‌گشایی می‌کنند و این می‌تواند برای حال و آینده کشور موثر باشد.

او گفت: اینکه در ایام رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، مردم خودشان مراسم سالگرد را برگزار می‌کنند؛ نشان دهنده زنده بودن امام خمینی (ره) در قلب مردم است.

به گفته مولوی یعقوبی، امام (ره) به مردم آموختند که ظالم و ظلم‌پذیر نباشند؛ زیرا این چنین جامعه خالی از معیار‌های اسلامی است و تهذیب دینی ندارند.

خطیب جمعه اهل سنت تایباد گفت: امام خمینی (ره) ملت ایران را باور داشتند؛ آن‌ها را، ولی نعمت معرفی می‌کردند و با این تفکر حکومت اسلامی تشکیل دادند که اکنون با رهبری آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) با قدرت پیش می‌رود.

این عالم اهل سنت گفت: تاسیس نظام جمهوری اسلامی در ایران توسط امام خمینی (ره) ثابت کرد که می‌شود یک عارف دینی در راس یک حکومت قرار بگیرد و حکومتی با معیار‌های اسلامی بنیان گذارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
بسیار عالی