وزیر کشور:

توان دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی موجب حیرت دشمنان است

احمد وحیدی گفت: نیروهای مسلح، مهندسان و پژوهشگران توانا به دستاوردهای مهمی در سطح دفاعی و تسلیحات نظامی و دفاعی رسیدند که موجب حیرت دشمنان است.

وزیر کشور در حاشیه مراسم یادواره شهدای روستای باریکرسف مشهد اردهال کاشان در بازدید از نمایشگاه دفاعی و موشکی اظهار داشت: یکی از مولفه‌های اصلی قدرت ملی قدرت دفاعی است و با توجه به توطئه‌های فراوانی که در سطح دنیا علیه جمهوری اسلامی وجود دارد باید هر چه می‌توانیم قدرت دفاعی خود را ارتقا دهیم.

وی افزود: جوانان نخبه و انقلابی، نیروهای مسلح رشید و غیور، مهندسان و پژوهشگران توانا به دستاوردهای مهمی در سطح دفاعی و تسلیحات و تجهیزات نظامی و دفاعی رسیدند که موجب حیرت دشمنان است.

وحیدی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در حوزه پهبادی و موشکی به یکی از قدرت‌های مهم دنیا تبدیل شده و البته همه این‌ها برای دفاع از امت اسلامی، عزت، شرف و افتخارات این سرزمین است و در اختیار نیروهای مسلح قرار دارد تا اینکه دشمنان هرگز در خیال خودشان هم اجازه تعرض به کشور مقتدر ما را نداشته باشند.

وزیر کشور با محکوم کردن اقدام مذبوحانه رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن شهید صیادخدایی، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی فکر می‌کند می تواند بزدلانه با به شهادت رساندن یک فرزند رشید ملت که بسیار ساده در حال رفت و آمد بوده به اراده فرندان شجاع این مرز و بوم خللی وارد کند در حالی که این‌ها تلاش‌های مذبوحانه این رژیم در حال نابودی است و حتما انتقام سختی در پس این اقدامات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۹:۵۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
اگر راست می گویی انتقام خون شهید فخری زاده و صیاد خدایی را از صهیونیست ها بگیرید نا دل مردم خنک شود و دشمنان بفهمند که دیگر بزن و در رو نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
اره بابا مورد تایید همه کشورها مردم ایران هستید
از موقعی که هواپیمای اکراینی رو هدف گرفتید ثابت کردید قدرت موشکی خودتون رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۲ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
خدا قوت شمایید که جان و مال و ناموس مردم ایران را حفظ می کنید خدا حفظتون کنه اجرتا با آقا امام حسین (ع) یاحق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
آلبانی نشین ها ناراحت میشن اینو نگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
به کوری چشم دشمنان انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
ان شاالله با قدرت الهی و رشادت‌های سپاهیان حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف ایندفعه شاهد پاسخی دندان شکن به رژیم کودک کش اسرائیل خواهیم داد تا دنیا را بترکاند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
وضعیت معیشتی مون چی آقا پسر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
در کشور ما خدارو شکر تا سر کوچه که بری ، از نان گرم نانوایی و میوه و سبزی و بهترین خوراک های دنیا رو میبینی و با جان و دل میخری و در سر سفره میل میکنی ، برو به کشورهای همسایه و بیشتر کشورهای دنیا یه چرخی بزن تا بفهمی که همین نان گرم سر کوچه ات هم پیدا نمیشه ، اینکه از کشورهای دیگه گل و بلبل نشانتان می‌دهند چیزیست که با آب و تاب به خورد آدمای کله پوکی مثل تو می‌کنند و الا همگان می‌دانند که آواز دهل از دور خوش است . برو عراق اگه نون گرم دیدی سلام مارم برسان . یا کشورهای دیگه با قیمت‌های کمر شکن..درست است که کشور ایران عزیز کم و کاستی هایی داره ولی تا کم و کاستی های خارج از کشور رو به چشم خود ندیده باشی بایستی بیای اینجا و کفر نعمت کنی. زمان قبل انقلاب نون گرم که حداقل ترین امکانات بود رو خیلی از مردم نداشتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
دنبال چی هستی ؟؟؟
تازه به ایران اومدی؟؟؟
Netherlands
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
بله شوروی هم همینگونه بود و دیدی که چه شد سرنوشتتون همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
اقا خبر داری وضعیت معیشت مردم هم همه دنیای رو متعجب کرده...هرجا بدوننن ما پراید رو ب قیمت بنز میخریم درجا بهم پناهندکی میدن
آخرین اخبار