بزرگترین عمل امام (ره) رساندن شیعه به آخرین مرحله قبل از ظهور امام عصر (عج)

کارشناس دینی گفت: جنگ نظامی، جنگ اقتصادی وفتنه‌های گوناگون، بخشی از حملات دشمن است و ما توانستیم از آماج تیر این حملات عبور کنیم.

حجت‌الاسلام  عالی گفت: تا قبل از انقلاب اسلامی، مردم ما مسلمان بودند، اما زیر پرچم کفر عبادت می‌کردند. پس از انقلاب اسلامی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی، مردم این نعمت را دارند تا زیر پرچم عدالت و اسلام عبادت کنند.

او  به عملکرد بی‌نظیر و مهم‌ترین اقدامات امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: به عقیده بنده بزرگ‌ترین عملی که امام راحل انجام دادند، رساندن شیعه به آخرین مرحله قبل از ظهور امام عصر (عج) بود.

او می گوید: ولایت اجتماعی به این دلیل مهم است که امام عصر (عج) برای تشکیل حکومت اسلامی ظهور می‌کنند و باید پرچم این حکومت به امام زمان (عج) منتقل شود.

او به دلایل لزوم تشکیل حکومت اسلامی قبل از ظهور امام عصر (عج) اشاره کرد و گفت: ملت شیعه باید تحت پرچم حکومت اسلامی، آمادگی برای ظهور امام عصر (عج) را تمرین کند. در این حکومت باید مدیران، فرماندهان و متخصصان برای انجام وظیفه در حکومت امام زمان (عج) آماده شوند.

او می گوید: امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۲ فرمودند ما می‌خواهیم حرکتی شروع کنیم که بعد از ۳۰ سال پرچم امام علی (ع) در این کشور به اهتزاز درآید و حکومت جمهوری اسلامی همان حرکتی است که امام راحل فرمودند.

حجت الاسلام عالی گفت: این حرکت امام خمینی (ره) قدم اول است و قدم دوم خارج شدن مظلومان و مسلمان جهان از زیر پرچم استکبار و قدم سوم سوق دادن جهان به سوی عدالت و معنویت خواهد بود که این سه قدم لازمه ظهور امام زمان (عج) است.

او با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز به هیچ کشوری به اندازه ایران حملات مختلف صورت نگرفته است، گفت: جنگ روانی، جنگ نظامی، جنگ اقتصادی، سیاه‌نمایی در شبکه‌های مجازی و فتنه‌های گوناگون، بخشی از حملات دشمن است که به سوی ایران نشانه‌گیری شد و ما توانستیم از آماج تیر این حملات عبور کنیم.

او می گوید: در روایات آمده است که در کشور ایران حکومتی برپا می‌شود که زمینه ظهور امام عصر (عج) را فراهم می‌کند و این اتفاق دیر یا زود انجام می‌شود و پرچم حکومت به دست امام زمان (عج) خواهد رسید.

برچسب ها: امام خمینی ، شیعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.