شهرک بنکداران همدان در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد

شهرک بنکداران همدان به عنوان نخستین شهرک صنفی غرب کشور، در ۲ بخش مواد غذایی و لوازم خانگی، طراحی شده و آماده بهره برداری است.

 شهرک‌های صنفی ظرفیت مهمی برای توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان‌ها محسوب می‌شوند، ظرفیتی که با کمک بخش خصوصی و دولتی دیده می‌شود و می‌تواند دستاوردهای اقتصادی را به ارمغان آورد.

استان همدان به سبب آنکه به لحاظ موقعیتی در مسیر و خطوط ارتباطی قرار داشت، در جهت توسعه و اقتصاد قدم در این مسیر گذاشت.

به گفته رضا به زارع ، مسئول هیات امنای شهرک بنکداران ، در این راستا نخستین شهرک صنفی غرب کشور در استان همدان شکل گرفت به نحوی که پنجم شهریورماه سال ۱۳۹۰ پروژه ساخت نخستین شهرک بنکداران غرب کشور در همدان در نزدیکی فرودگاه و زمین های جورقان با مساحت بیش از ۵۰ هکتار با عنوان شهرک صنعتی بوعلی دو کلنگ‌زنی شد تا این نمایشگاه و شهرک به‌صورت عرضه مستقیم کالا و کارگاهی که تولید آلایندگی ندارند، فعالیت کند.

آقای مجید توقیری، مسئول اتحادیه خوارو بار فروشان همدان هم گفت : رفع مشکل تردد خودروهای سنگین در بافت مرکزی شهر، تجمیع اصناف همگن، سهولت دسترسی خریداران و ایجاد بازار بزرگ منطقه ای از مزایای شهرک بنکداری است.

شهرک بنکداری با ۴۳۰ واحد ، در بهترین منطقه همدان و در مجاورت شهر جورقان با قابلیت دسترسی آسان به شهر و امکانات ترانزیت کالا اجرا شده است.

استان همدان دارای ۳۱ شهرک، ناحیه و منطقه ویژه اقتصادی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.