افتتاح بلوار شهید کیهانی در اهواز

رئیس کمیسیون حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر اهواز گفت: با افتتاح بلوار شهید کیهانی مسیر دسترسی کوتاه‌تر شد و امیدواریم این اقدامات مثبت ادامه داشته باشد.

غلامرضا شانه سازان گفت: پروژه‌ها و افتتاح آن‌ها دریچه‌ای به روی اهواز نوین می‌گشاید، شهروندان کمپلو سال‌ها در انتظار تسهیل در تردد و مسیر‌های دسترسی خود بودند، با افتتاح این پروژه دسترسی این منطقه سریع‌تر و کوتاه‌تر شد.

او می گوید: منطقه‌ای که در آن هستیم و پروژه بلوار شهید مدافع حرم محمد کیهانی اهواز جدید با طراحیِ جدید و بر اساس اصول مهندسی و شهرسازی در آینده در اهواز ساخته می‌شود.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر اهواز تحولات این منطقه نوید خوبی برای شهر است، ضمن قدردانی از مدیریت شهری در دوره قبل، این اتفاقات آغازی از تلاش و خدمت از شورا و شهردار جدید است، امیدواریم چنین پروژه‌هایی ادامه داشته و در هفته‌ها و ماه‌هایی آینده خبر‌های خوبی برای اهواز شاهد باشیم.

این مقام مسئول گفت: مایه افتخار است که این بلوار به عنوان شهید مدافع حرم نام گذاری شده است چرا که کشور ما برای محور مقاومت هزینه کرده و نتیجه آن آرامشی است که در حال حاضر داریم چنین نامگذاری‌هایی کمترین تلاش برای قدردانی از این شهدای بزرگوار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.