اعلام آمادگی مواکب مستقر در شهرک اربعینی چذابه برای پذیرایی و اسکان زائرین اربعین

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان از آمادگی مواکب مستقر در شهرک اربعینی چذابه برای پذیرایی و اسکان زائرین اربعین خبر داد.

حجه الاسلام والمسلمین سیدمحمود موسوی گفت؛ امام رضا علیه السلام می‌فرمایند؛ مؤمن به مرحله ایمان نمى ‏رسد مگر آنکه داراى سه خصلت باشد؛ یکى از پروردگارش، یکى از پیغمبرش و یکى از امامش؛ اما خصلت پروردگار، کتمان و مخفى نگه داشتن اسرار؛ و خصلت پیغمبر، با مردم مدارا کردن؛ و خصلت امام، شکیبایى در برابر ناملایمات و سختیهاى زندگى است.

او گفت: مراسم اربعین حسینی امسال تفاوت‌هایی با سال‌های گذشته دارد از جمله اینکه با توجه به مشکلات کرونایی و تعطیلی این مراسم در دو سال گذشته یک شوق و اشتیاق انباشته شده‌ای در بین دوست داران و محبین حضرت سیدالشهداء علیه السلام برای رفتن به زیارت وجود دارد که باعث می‌شود کثرت جمعیت زائر را امسال شاهد باشیم.

 رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان می‌گوید:  تفاوت دیگر مراسم امسال  وجود دمای بالای هوا و شرجی در طول روز؛ حرکت زائرین در عصر و شب صورت می‌گیرد و مواکب مستقر در شهرک اربعینی چذابه و همچنین مواکب بین راهی باید این پیش بینی را داشته باشند که در محل ساختمان موکب با تعبیه وسائل برودتی امکان استراحت زائرین را در طول روز فراهم کنند.

این مقام مسئول  بر رعایت کامل نکات بهداشتی در پذیرایی از زائرین تاکید کرد.

گردهمایی بزرگ مدیران مواکب مستقر در شهرک اربعینی چذابه صبح امروز به منظور اعلام آمادگی برای پذیرایی و اسکان زائرین اربعین حسینی با حضور امام جمعه شهرستان دشت آزادگان ، ریاست ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان ، شهردار بستان و تنی چند از مسئولین شهرستان در مل شهرک اربعینی چذابه برگزار گردید .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.