استفاده از الگوی جدید کشت و دامپروری راهی برای ایجاد اشتغال

وزیر کشور گفت: پیشنهاد می‌شود با استفاده از الگو‌های جدید کشت و دامپروری و همچنین به‌کارگیری فنون دانش بنیان زمینه اشتغال افراد بیشتری در مرغملک مهیا شود.

احمد وحیدی روز پنجشنبه در ادامه سفر به چهارمحال و بختیاری با اشاره به اختلاف پیش آمده در خصوص اراضی روستای مرغملک با اوقاف و امور خیریه و درخواست عمومی برای تعیین وضعیت این اراضی گفت: امید است پس از بررسی، راهکاری مناسبی که مردم راضی شوند، اتخاذ شود.

مساله تامین آب آشامیدنی این روستا نیز با اختصاص اعتبارات مورد نیاز و با رایزنی‌های انجام شده با وزارت نیرو به زودی حل خواهد شد.


بیشتر بخوانید


وحیدی درباره طرح درخواست ماشین‌آلات و تجهیزات از سوی مسئولان روستایی به منظور ارائه خدمات عمومی به مردم نیز گفت: این تجهیزات نیز به زودی تامین و در اختیار اهالی قرار می‌گیرد.

پیشنهاد اهالی برای راه‌اندازی جایگاه توزیع سوخت با وزارت نفت مطرح هواهل شد که به احتمال زیاد با موافقت مسوولان، مراحل اجرای آن انجام می‌شود.

پیشنهاد می‌شود با استفاده از الگو‌های جدید کشت و دامپروری و همچنین به‌کارگیری فنون دانش بنیان زمینه اشتغال افراد بیشتری در روستا مهیا شود.

وحیدی به اعلام آمادگی پارک علم و فناوری استان برای حضور و فعالیت شرکت‌های دانش بنیان به منظور افزایش بهره‌وری محصولات و تولیدات روستایی اشاره کرد و گفت: سیاست دولت نیز این است که روستا‌ها آباد شوند و همه افرادی که از روستا‌ها مهاجرت کرده‌اند، به زادگاه خود بازگردند.

روستای مرغملک در فاصله ۵۰ کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار