ظرفیت جدید آب شیرین کن جزیره هرمز وارد مدار بهره‌برداری شد

همزمان با سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) در مراسمی با حضور استاندار هرمزگان ظرفیت جدید آب شیرین کن جزیره هرمز وارد مدار بهره برداری شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان گفت: تامین آب شرب جزیره هرمز به عنوان یکی از مطالبات مردمی و دغدغه اصلی ساکنان این جزیره در دستور کار دولت است و با اضافه شدن ظرفیت جدید ۸۰۰ مترمکعبی به ظرفیت آب شیرین کن هرمز، کمبود آب این جزیره مرتفع و وضعیت آب به پایداری می‌رسد.

عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز با بیان اینکه ظرفیت جدید با هدف تامین نیاز آبی جزیره هرمز در ماه‌های گرم پیش رو و تامین نیاز آبی جزیره در فصل گردشگری با هزینه ۸۵ میلیارد ریال وارد مدار بهره برداری شده است، گفت: ظرفیت جدید قابلیت شیرین سازی ۸۰۰ متر مکعب در شبانه روز را دارد که با احتساب ظرفیت پیشین، تولید آب شیرین کن هرمز به دو هزار متر مکعب در شبانه روز خواهد رسید.

کلنگ ساخت مجتمع جامع سلامت جزیره هرمز و مسجد خیر ساز نیز با حضور استاندار هرمزگان به زمین زده شد.

ظرفیت جدید آب شیرین کن جزیره هرمز وارد مدار بهره‌برداری شد

هشت سند مالکیتی نیز به نیت میلاد با سعادت امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از مجموع ۱۰۰ سند آماده تحویل به مردم جزیره هرمز اهدا شد.

استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان استانی با محوریت افتتاح و کلنگ زنی چند طرح صبح امروز به جزیره هرمز سفر کرد.

مهدی دوستی پس از ورود به جزیره هرمز با حضور در گلزار شهدای این جزیره به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.