معاون هماهنگی، نظارت اقتصادی وزیربنایی معاون اول رئیس جمهور:

اجرای خط پدافندی یزد با هدف رفع تنش آبی در اولویت قرار گیرد

محمدهادی زاهدی وفا درجمع مدیران آب یزد، از اجرای خط پدافندی یزد برای جبران کسری نیاز آبی استان خبر داد.

معاون هماهنگی، نظارت اقتصادی وزیربنایی معاون اول رئیس جمهور گفت: در تکمیل طرح‌های نیمه تمام آبی، تامین آب پایدار در استان یزد و تسریع اجرای خط پدافند یزد باید تلاش جدی شود و این پروژه علیرغم تاخیری که داشته است باید در اولویت قرار گیرد.

به گفته  دولت  با مشارکت بخش خصوصی برای حل مشکلات آبی استان یزد همراه مدیران است.

او می گوید:  تکمیل طرح‌های نیمه تمام در حوزه آب، برق، گاز، راه آهن و ارتباطات جزو اولویت‌های دولت است که باید با همکاری مدیران در همه این حوزه‌ها صورت بگیرد.

این موضوع زاهدی وفا در بازدید از طرح‌های آبی  استان یزد مطرح کرد.

او گفت: چهار استان یزد، خوزستان، چهارمحال بختیاری و اصفهان با محدودیت جدی آب روبرو هستند و برای این چهار استان کشور برنامه‌های خاص کوتاه مدت در نظر گرفته شده و باید ناهماهنگی، آسیب شناسی و کم کاری‌های گذشته بررسی و مدیریت بیشتری صورت بگیرد.

معاون هماهنگی، نظارت اقتصادی وزیربنایی معاون اول رئیس جمهورگفت: برای اجرای انتقال خط دوم آب از خلیج فارس و دریای عمان به استان یزد آمادگی لازم را داریم و امیدواریم با همکاری و همراهی همه مدیران استان و وزارت نیرو بتوانیم به مردم استان این اطمینان را بدهیم که از لحاظ تامین آب شرب دچار بحران نمی‌شوند.

 زاهدی وفا در این سفر یکروزه به استان یزد از پروژه‌های آبی استان از جمله رینگ آبرسانی شهر یزد، مخزن ۵۰ هزار متر مکعبی یزد در حال احداث، پروژه پدافندی تامین آب شرب استان در شرایط اضطراری و از خط انتقال صنعت بازدید به عمل آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار