ادامه روند افزایشی قیمت طلا

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه پیش‌بینی کرد روند افزایشی قیمت طلا همچنان ادامه داشته باشد، اما با شیب ملایم‌تر از چند روز اخیر.

محمدسعید جعفری با اشاره به روند افزایشی قیمت طلا در چند روز اخیر، گفت : دلیل این افزایش جو روانی ناشی از خبر صدور قطعنامه علیه ایران بود که باعث شد قیمت دلار و به تبع آن قیمت طلا افزایش یابد، در همین مدت قیمت جهانی طلا نیز افزایش یافت که البته تاثیر آن کمتر از گرانی دلار بود.

به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه این روند افزایشی همچنان ادامه داشته باشد و ممکن است شتاب و شدت این افزایش کم شود و حتی برای مدتی به مقدار جزیی کاهش قیمت را هم داشته باشیم، اما احتمالا طی ماه‌های آتی افزایش قیمت طلا ادامه دار خواهد بود.

هم اکنون قیمت خرید هر گرم طلا از مشتری به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده که این عدد می‌تواند تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان هم بالا برود.

هیچ استقبالی در بازار برای خرید طلا وجود ندارد، زیرا از یک سو قدرت خرید مردم بسیار کاهش یافته و از سوی دیگر مردم همچنان منتظر هستند که ببیند آینده بازار چه می‌شود.

هم اکنون برخی از سرمایه‌گذارانی که پیش از این در بازار رمزارز‌ها فعالیت داشتند به سمت بازار طلا آمده اند، البته این گروه نیز بسیار با احتیاط در بازار طلا سرمایه‌گذاری می‌کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار