به مناسبت سوم خرداد

برنامه های ورزشی تعویق افتاده سوم خرداد برگزار می شود

سرپرست اداره ورزش و جوانان خرمشهر از برگزاری تمام برنامه های ورزشی سوم خرداد در ماه آینده خبر داد.

محمدی ، سرپرست اداره ورزش و جوانان خرمشهر گفت: تمام برنامه های ورزشی که قرار بود به مناسبت آزاد سازی خرمشهر برگزار شود و به خاطر حادثه متروپل کنسل شده بود با تاخیری یک ماهه در ماه آینده برگزار می شود .

او برگزاری سومین جشنواره ورزش و مردم را از جمله مهمترین برنامه های ورزشی به مناسبت سوم خرداد یاد کرد .

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر با یادآور شدن اینکه نخستین دوره این جشنواره در سال گذشته به مناسبت هفته تربیت بدنی و دومین دوره اسفند ماه و به مناسبت نیمه شعبان برگزار شده بود، گفت: سومین طرح این دوره به مناسبت سوم خرداد با اجرای ۱۰ رشته ورزشی و حضور تمام رشته های ورزشی برگزار می شود.

در این دوره جشنواره که به صورت نمایشی اجرا می شود، رشته های تکنوادو، کاراته، بوکس، ورزش های زورخانه ای، ژیمناستیک، روپایی، همگانی، شمشیربازی ، کونگ فو، ‌ووشو حضور خواهند داشت.

محمدی با بیان اینکه هدف از برگزاری جشنواره ترویج ورزش میان مردم است، گفت:علاوه بر این جشنواره، دیگر رویدادهای ورزشی همچون میزبانی مسابقات کشوری پرورش اندام، قایقرانی، بوکس، رزمی و دیگر مسابقات که به صورت منطقه ای و کشوری خواهند بود، همه تیرماه برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر در ادامه از تاثیر کرونا بر ورزش خرمشهر خبر داد و بنا به گفته های او قبل از کرونا در خرمشهر هشت هزار و ورزشکار ساماندهی شده وجود داشت که با شروع کرونا این تعداد به هزار نفر رسید که این تعداد اکنون و با گذر از پیک کرونا به چهار هزار ورزشکار ساماندهی شده رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.