احمد راستینه در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان:

انتخابات فدراسیون سوارکاری خارج از ضوابط است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: فدراسیون سوارکاری بدون توجه به تذکر وزارت ورزش با برگزاری مجمع و خارج از ضوابط، انتخابات برگزار کرد.

آقای راستینه به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس مواضع وزارت ورزش را در مورد انتخابات فدراسیون سوارکاری با توجه به شرح وظایف این وزارتخانه، درست می داند.

در انتخاباتی که مجمع فدراسیون سوارکاری در روزهای گذشته برگزار کرده، مسعود خلیلی برای ۴ سال به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شده اما وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده این انتخابات مورد تأیید نیست.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفته «این انتخابات فدراسیون مراحل قانونی خود را طی نکرده و وزارت ورزش طبق قانون با آن برخورد خواهد کرد.»

بر اساس توضیحی که آقای پولادگر داده، ۲ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون سوارکاری به علت شرایط نابرابر در انتخابات، اعتراض داشته‌اند و وزارت ورزش تصمیم گرفته برای بررسی گفته‌های نامزدهای ریاست، مجمع این فدراسیون با ۱۰ روز تأخیر برگزار شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان اضافه کرده این وزارتخانه خواسته است تا برای فدراسیون سوارکاری سرپرست انتخاب شود اما مسئولان این فدراسیون توجهی نکردند. 

آقای پولادگر گفت: «ما بار‌ها به خود خلیلی، رئیس فدراسیون سوارکاری و دبیر مجمع اعلام کردیم که اول اجازه دهید سرپرست انتخاب شود، اما آن‌ها به توصیه ما گوش نکردند. حتی در خبرگزاری‌های رسمی و سایت وزارت ورزش ما اعلام کردیم که انتخابات سوارکاری فعلا نباید برگزار شود. دوستان چطور گفتند که ما از این موضوع خبر نداشتیم؟»

بر اساس گزارش‌ها، آقای خلیلی در حالی به ریاست فدراسیون انتخاب شد که نماینده‌ای از وزارت ورزش در مجمع انتخاباتی حضور نداشته است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار