«عصای موسی» شبکه برق رژیم صهیونیستی را هک کرد

گروه هکری «عصای موسی» از هک شبکه برق رژیم صهیونیستی خبر داد.

گروه هکری موسوم به «عصای موسی» با انتشار یک ویدئو و اشتراک اطلاعاتی در قالب یک فایل فشرده، به دو زبان انگلیسی و عبری اعلام کرد: «این تازه شروع است. از این پس صدمات جبران‌ناپذیری به شما وارد می‌شود. ما شما را مجازات خواهیم کرد. هدف روشن، معین و دقیق است. این تنها بخش کوچکی از دسترسی ما به شبکه برق شماست. به زودی در تاریکی فرو خواهید رفت.»

روز گذشته اعلام شد که حساب ایمیل برخی مقامات صهیونیست هدف حمله هکر‌ها قرار گرفته و اطلاعات موجود در آن به سرقت رفته است. به گفته منابع خبری، «تزیپی لیونی»، وزیر خارجه سابق، یک ژنرال سابق ارتش رژیم اشغالگر و سفیر سابق آمریکا در سرزمین‌های اشغالی جزء اهداف این حمله سایبری بودند.

گروه هکری عصای موسی پیشتر با انتشار تصاویری از هک موفق دوربین‌های مداربسته رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر داد و تاکید کرد از سال‌ها پیش این رژیم را کنترل می‌کند. این گروه سایبری در پیامی به دو زبان عبری و انگلیسی تحت عنوان «ما با چشمان شما می‌بینیم»، نوشت: «ما سال‌ها، در هر لحظه و در هر قدم شما را زیر نظر داشتیم. این تنها بخشی از نظارت ما بر فعالیت‌های شما از طریق دسترسی به دوربین‌های مداربسته داخلی است. گفته بودیم در حالی که تصورش را هم نمی‌کنید، شما را هدف قرار خواهیم داد.»

گروه هکری «عصای موسی» طی ماه‌های اخیر صدمات زیادی را به زیرساخت‌های سایبری رژیم صهیونیستی وارد کرده و اطلاعات شخصی صد‌ها نیرو‌ی نظامی این رژیم را افشا کرده است. پیش از آن نیز، گروهی موسوم به «سایه سیاه» با هک کردن یک اپلیکیشن صهیونیستی، اطلاعات ۳۰۰ هزار صهیونیست را در فضای مجازی منتشر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۶:۵۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
البته این عصای موسی است که رو کرده اند. وای اگر ید بیضا را روکنند.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۵۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
دمشون گرم احسنت
آخرین اخبار