تجلیل از از ۶۲ ورزشکار ناشنوای مدال آور کرمانشاهی/رفع مشکلات ناشنوایان در حوزه اشتغال

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشور از پیگیری برای رفع مشکلات ناشنوایان خصوصا در حوزه اشتغال و معیشت خبر داد.

مهران تیشه گران در مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران استان کرمانشاه گفت : در طول چند ماه گذشته رئیس جمهوری هر اندازه امکانات برای ورزش ناشنوایان لازم داشتیم، حمایت‌های لازم را انجام دادند که نمونه آخر آن مربوط به مسابقات پارالمپیک به میزبانی برزیل بود.

به گفته رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشور ورزشکاران ناشنوا نیاز به حمایت در حوزه اشتغال دارند.

با این حال با توجه به دید مثبتی که رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان به معیشت ورزشکاران ناشنوا دارند حتما برای رفع مشکلات این ورزشکاران رایزنی‌های لازم به عمل خواهد آمد و امیدوالرم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک خبر‌های خوبی را مخابره کنیم.

البته در استان‌ها استانداران، مدیران کل ورزش و جوانان و روسای هیات‌ها باید از نمایندگان شهر خود در مجلس بخواهند که قوانین حماتی لازم را به عنوان افراد قانون گذار تصویب کنند.

وقتی موضوعی به شکل قانون درآید پیگیری آن از سوی فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان بسیار راحتر‌تر دنبال خواهد شد و امکان نتیجه گرفتن هم بیشتر می‌شود.

تا پایان سال ۵ مسابقه مهم پیش روی ورزشکاران ناشنوا است که لازم است علاوه بر تدارکی که فدراسیون می‌بیند مسئولان استان‌ها به ورزشکاران خود کمک و حمایت‌های لازم را انجام دهند.

زیرساخت‌های خوبی برای ورزشکاران این استان و به تبع آن ورزشکاران ناشنوا فراهم شده و. همین در موفقیت آن‌ها اثرگذار بوده است.

کرمانشاه جزو استان‌های موفق در بحث ورزش ناشنوایان است امروز این استان در رشته‌های زیادی ملی پوش دارد که در بالاترین سطح مسابقات موفق به کسب مدال شده اند.

مهمترین دغدغه برای جوانان ایجاد اشتغال است

استاندار کرمانشاه گفت: مهمترین و بالاترین دغدغه اش به عنوان نماینده عالی دولت در استان ایجاد اشتغال برای جوانان و ورزشکاران این دیار است، همه تلاش خود را به کار گرفته ام که بتوانم با ایجاد فرصت‌های شغلی باری را از دوش مردم بردارم.

بهمن امیری مقدم گفت: ورزشکاران ما باعث غرور و افتخار استان هستند که با حضور مقتدرانه خود در رقابت‌های مختلف ورزشی هم پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز درآورده و هم نام کرمانشاه را زنده نگه می‌دارند.

خوشبختانه امروز کرمانشاه وضعیت خوبی در ورزش کشور دارد و ایجاد زیرساخت‌های مناسب باعث شده تا زمینه برای رونق و توسعه ورزش استان و همچنین موفقیت بیش از پیش ورزشکاران فراهم شود.

حضور ۶۵ تیم ورزشی کرمانشاه در مسابقات لیگ رشته‌های مختلف در همه مقاطع سنی و کسب ۶۲ مدال توسط ورزشکاران استان در رقابت‌های مختلف جهانی، آسیایی، پارالمپیک ناشنوایان و بین المللی بیانگر وضعیت خوب ورزش استان است ورزشکاران ما در بعد قهرمانی و در بعد اخلاق مداری و پهلوانی در کشور نمونه هستند.

کرمانشاه در زیرساخت‌های ورزشی حرفی برای گفتن دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: شرایط کنونی ورزش کرمانشاه بگونه‌ای است که در زیرساخت‌های ورزشی حرفی برای گفتن داریم.

رحیمی گفت: باتوجه به زیرساخت‌هایی که اکنون در اختیار داریم، کرمانشاه این توانایی را دارد که میزبانی رقابت‌های مختلف بین المللی را برعهده بگیرد.

تا چندسال پیش حتی یک زمین چمن مصنوعی هم در استان نداشتیم، اما امروز بیش از ۲۵ زمین در نقاط مختلف استان داریم.

 ۶۲ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران کرمانشاهی طی پارسال کسب شده در حال حاضر ۶۵ تیم از کرمانشاه در لیگ‌های مختلف ورزشی حضور دارند.

 یکی از مهمترین دغدغه‌های تیم‌های لیگی کرمانشاه بحث پرداخت ورودی‌ها است در این راستا با پیگیری‌های استاندار قرار بر این شده که برای تیم‌ها ورودی رایگان شود یا اینکه تخفیف بدهند.

 برخی پروژه‌های ورزشی استان به دلیل نبود تامین اعتبار نیمه کاره مانده با پیگیری مسئولین استانی قرار شده تا در سفر رئیس جمهور به استان اعتبار خوبی به این پروژه‌ها اختصاص داده شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.