رئیس قوه قضاییه وارد قم شد/ اژه ای: رفع مشکلات بخش قضایی استان قم در دستور کار است

رئیس قوه قضاییه صبح امروز با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت سفر خود را به قم آغاز کرد.

رئیس قوه قضاییه گفت: در جریان سفر به قم مطابق سفرهای پیشین استانی، بررسی مسائل و رفع مشکلات بخش قضایی و غیرقضایی استان در دستور کار است.

او گفت: برخی مدیران عالی دستگاه قضایی کشور از جمله معاون اول، ریاست دیوان عالی، دادستان کل کشور، روسای سازمان‌های ثبت اسناد، بازرسی و زندان‌ها در حاشیه این سفر با حضور در بخش‌ها و شهرستان‌های استان قم ضمن دیدار با مردم، مسائل و مشکلات قضایی را بررسی می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای همچنین با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت ضمن زیارت این مرقد مطهر با تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه (س) دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار با قشر‌های مختلف مردمی و روحانیون معزز، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان قم، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به استان قم است.

 سفر استانی هیئت عالی قضایی به استان قم طبق برنامه ریزی به عمل آمده مقرر بود در پنجشنبه هفته گذشته (۱۹ خرداد) انجام پذیرد، اما به سبب کسالت پیش آمده برای رئیس دستگاه قضا به توصیه پزشکان، این سفر به امروز موکول شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.