هشدار آمریکا به گلف‌بازان حاضر در مسابقات تحت حمایت سعودی‌ها

اتحادیه گلف آمریکا، شرکت کنندگان در مسابقات تحت حمایت عربستان را به حذف از رقابت‌های آزاد آمریکا تهدید کرد.

این روز‌ها حضور گلف بازان مطرح جهان در سری مسابقات گلف LIV تحت حمایت عربستان سعودی جنجال برانگیز شده و حتی ۲۰ نفر از این ورزشکاران از مسابقات تور PGA کنار گذاشته شده اند.

در تازه‌ترین خبر منتشر شده درباره این رویداد، مدیر اجرایی اتحادیه گلف آمریکا میزبان برگزاری مسابقات یو اس اوپن، گفته است که ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات گلف LIV ممکن است در آینده نتوانند در تورنمنت آزاد آمریکا شرکت کنند.

به گزارش اسکای،  "مایک وان" مدیر اجرایی اتحادیه گلف آمریکا از تصمیم آن‌ها برای اجازه دادن به بازیکنان گلف LIV برای رقابت در یو اس اوپن امسال دفاع کرده است، اگرچه اذعان دارد که ممکن است در آینده حضور در این مسابقات برای آن‌ها دشوارتر شود.

اتحادیه گلف آمریکا هفته گذشته بیانیه‌ای منتشر کرد و تصریح کرد که آن دسته از بازیکنانی که در مراسم افتتاحیه تحت حمایت عربستان سعودی در باشگاه سنتوریون شرکت داشتند، همچنان می‌توانند در بروکلین برای سومین مسابقه مهم سال مردان حضور داشته باشند. این در حالی است که جی موناهان، مسئول تور PGA اعلام کرد ورزشکارنی که در سری گلف LIV شرکت می‌کنند برای مدت نامحدودی تعلیق خواهند شد.
وقتی از مایک وان پرسیده شد که آیا بازیکنان LIV Golf ممکن است برای حضور در دوره‌های آینده اوپن آمریکا دچار مشکل شوند، او گفت: "بله، می‌توانم آن روز را پیش‌بینی کنم. آیا می‌دانم آن چه روزی است؟ نه، نمی‌دانم.  آنچه ما در مورد آن صحبت می‌کنیم دو سال پیش متفاوت بود، و دو ماه پیش آن با امروز متفاوت است. ما تا ۱۲۷ سال این کار را انجام داده ایم، بنابراین فکر می‌کنم هر کس دیگری که با ما کار می‌کند باید نگاهی بلندمدت به این موضوع داشته باشد.

ما نمی‌خواهیم نسبت به کاری که انجام می‌دهیم واکنش تند نشان دهیم. اما سوال این است که آیا می‌توانید روزی را تصور کنید که برای برخی از افرادی که کار‌های مختلفی انجام می‌دهند حضور در مسابقات اوپن آمریکا سخت شود؟ نمی‌دانم، اما قطعا می‌توانم آن روز را پیش بینی کنم.

به تازگی خانواده قربانیان حادثه تروریستی ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ به حضور گلف بازان آمریکایی در مسابقات اخیر تحت حمایت عربستان سعودی اعتراض کرده و آن‌ها را خائن دانستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار