بهره برداری از ۱۸ طرح کشاورزی در شهرستان ملایر

امسال برای اجرای بیش از ۱۸ طرح کشاورزی ملایر ۱۲ میلیارد و ۶۵۵ میلیون تومان اعتبار هزینه شد که بیشتر این طرح‌ها به بهره‌برداری رسیده و یا در آستانه افتتاح است.

مدیر جهاد کشاورزی ملایر گفت: دامپروری، پرورش قارچ، واحد‌های بسته‌بندی و آبیاری‌های نوین از جمله این طرح‌ها است که در مجموع برای ۶۷ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

سیدمهدی میرباقری گفت: طرح‌های جهاد کشاورزی در روستا‌هایی همچون گرجائی، میانزولان، پیروز، اوچ تپه، کلیل‌آباد، حسین‌آباد ناظم، حسین آباد شاملو، زمان‌آباد و بیغش اجرا شده است.

او اعتبار طرح دامپروری را سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، اعتبار طرح پرورش قارچ را ۹۰۰ میلیون تومان و مجموع اعتبارات طرح‌های آبیاری کم‌فشار، قطره‌ای و بارانی را هشت میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان عنوان کرد.

مدیر جهاد کشاورزی ملایر درباره آغاز تمرین (مانور) امنیت غذایی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در این شهرستان، گفت: این مانور با حضور اعضای کارگروه مشترک امنیت غذایی و با هدف نظارت بر بازار، کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از احتکار کالا‌های اساسی در سطح شهرستان ملایر برگزار شد.

میرباقری گفت: بیش از ۱۰ گروه بازرسی در سطح این شهرستان وضعیت توزیع اقلام اساسی و تنظیم بازاری و همچنین نانوایی‌های سطح شهرستان را بازرسی کردند و تذکرات لازم به متصدیان فروشگاه‌ها و نانوایان داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.