ساخت ۱۲ مجموعه ورزشی رو باز با روکش چمن در منطقه سیستان آغاز شد

معاون محرومیت‌زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز ساخت ۱۲ مجموعه ورزشی رو باز با روکش چمن در منطقه سیستان با مشارکت قرارگاه قدس و ورزش جوانان سیستان و بلوچستان خبر داد.

 علی اکبر جعفری در مراسم آغاز ساخت ۱۲ مجموعه ورزشی رو باز با روکش چمن در منطقه سیستان اظهار داشت: در پنج سال گذشته بیش‌از ۵۳ مجموعه ورزشی رو باز در روستا‌ها سطح سیستان و بلوچستان ایجاد شده است.

معاون محرومیت‌زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه افزود: در ۶ ماه آینده ۱۲ زمین ورزشی در روستا‌های فاقد مجموعه ورزشی برای ایجاد سلامتی، سرگرمی و شور و نشاط جوانان روستا‌های منطقه سیستان به ابعاد ۳۰*۴۵ زیرسازی، حصار، سکو تماشگر سرویس و رختکن با اعتبار بیش‌از ۲ میلیارد تومان توسط قرارگاه عملیاتی شهید هراتی آماده و به ورزش جوانان برای اجرا چمن تحویل می‌شود.

او پیگیری محمد سرگزی نماینده منطقه سیستان را در اجرایی شدن این پروژه‌ها موثر دانست و گفت: سپاه با انجام اقدامات محرومیت‌زدایی همواره برای رفع مشکلات مردم در عرصه‌های مختلف در میدان حاضر است.

جعفری بیان کرد: علاوه بر ساخت مجموعه‌های ورزشی، مشارکت در اجرای طرح‌های آبرسانی، ساخت مسکن و راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های مردم یاری سپاه بوده که به صورت مستمر در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.