تنیسور‌های ۸ کشور از فردا در مسابقات تور جهانی نوجوانان ارومیه به رقابت می‌پردازند

رئیس هیات تنیس آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات تنیس تور جهانی نوجوانان با حضور حدود ۱۰۰ تنیسور از هشت کشور جهان از فردا (یکشنبه) در ارومیه آغاز خواهد شد.

محمدطاهر صمدیان در نشست با خبرنگاران گفت: سال گذشته برای اولین بار تجربه میزبانی مسابقات بین‌المللی تنیس را در ارومیه داشتیم که با همکاری صورت گرفته این میزبانی به بهترین شکل انجام شد و امسال نیز فدراسیون ارومیه را دوباره میزبان این رقابت‌ها برگزید و این دوره بنام «محسن کامیاب» پیشکسوت و یکی از تنیسورهای قدیمی استان نام‌گذاری شده است.

او گفت: در مسابقات امسال یکصد تنیسور از کشورهای آمریکا، هندوستان، آفریقای جنوبی، ترکیه، چین، روسیه و استرالیا بهمراه کشورمان حضور دارند که از این تعداد ۲۵ تنیسور از کشورهای خارجی هستند.

رئیس هیات تنیس آذربایجان‌غربی با اشاره به حضور ۴ تنیسور از استان در این رقابت‌ها می گوید: برگزاری این رقابت‌ها علاوه بر ارتقای رنک بازیکنان در بخش‌های فرهنگی، گردشگری و اقتصادی نیز برای استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه مفید است به طوری که بسیاری تصورات از این منطقه در جهان تغییر می‌کند.

صمدیان به بحث تنیس خیز بودن ارومیه اشاره کرد و گفت: مدیران قبلی تلاش‌های زیادی داشتند و در ۲ سال اخیر و بعد از حضور در هیات تنیس با بازتعریف زیرساخت‌ها شرایط را برای میزبانی از رقابت‌های مختلف ایجاد کردیم.

تور جهانی تنیس نوجوانان سطح ۵ در دو بخش دختران و پسران به مدت ۸ روز در جدول مقدماتی و اصلی برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.