خواجه ای:

پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان اوایل سال آینده به متقاضیان واگذار می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان اوایل سال ۱۴۰۲ به متقاضیان واگذار می‌شود.

خواجه‌ای گفت: پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان در قالب پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان در آبان ماه ۱۳۹۹ آغاز شده و اوایل سال ۱۴۰۲ به متقاضیان واگذار خواهد شد.

او می گوید: این پروژه با طراحی ۶ بلوک و در مرحله پایان اسکلت بتنی و اجرای دیوار چینی طبقات با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: پیش بینی می‌شود با محقق شدن منابع مالی پروژه از طریق تکمیل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی، پروژه اوایل سال ۱۴۰۲ به متقاضیان واگذار شود.

خواجه‌ای گفت: این پروژه با مساحتی بالغ بر ۵۲ هزار و ۵۴۵ متر مربع، دارای ۴ بلوک ۱۰ طبقه و ۲ بلوک ۹ طبقه می‌باشد و اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر‌های با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر در استان توسط بنیاد مسکن اجرا می‌شود.

به گفته او  سه پروژه در شهرستان‌های خدابنده، صائین قلعه و سلطانیه در دست طراحی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان  گفت: در راستای تولید و تأمین مسکن، این نهاد گام‌های مطلوبی برداشته و عملکرد خوبی ارائه نموده که امیدواریم تداوم یابد.

خواجه‌ای می گوید: هزار و ۱۳۷۳ واحد مسکونی اعم از مسکن شهری و طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا و ۶۶۳ واحد نیز به مساحت ۹۴ هزار و ۵۹ متر مربع در دست تهیه نقشه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.