غذای سلف دانشگاه؛ علت مسمومیت دانشجویان علوم پایه زنجان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان علت مسمومیت ۵۰ دانشجوی دانشگاه علوم پایه زنجان را اعلام کرد.

 پنجشنبه هفته گذشته تعدادی از دانشجویان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان پس از صرف ناهار دچار مسمومیت شده و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. 


طبق گزارش مسئولان این دانشگاه، حالت تهوع، اسهال و در مجموع مشکلات گوارشی از جمله مسائلی بود که ۵۰ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با آن مواجه شدند.

غذا و آب و مواد غذایی استفاده شده برای نمونه برداری به دانشگاه علوم پزشکی ارسال شد و پس از سه روز نتیجه این نمونه‌برداری مشخص شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: موادغذایی استفاده شده در سلف دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان آلودگی داشته است.

او می گوید: از غذا‌های استفاده شده چندین بار نمونه‌برداری شده و مشخص شد که برخی از اقلام استفاده شده آلودگی دارند و پاسخ این نمونه‌برداری به شکل رسمی به دانشگاه علوم پایه اعلام می‌شود.

پیش از این رئیس دانشگاه علوم پایه زنجان اعلام کرده بود که اگر ثابت شود غذا‌ها و مواد غذایی آلوده و ناسالم هستند با پیمانکار سلف این دانشگاه برخورد جدی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
ا یی یش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
خوشبحالشان طالبی با سالاد؟؟؟؟؟ فرهنگیان نسیبه شب امتحان اول تخم مرغ ابپز با سیب زمینی میده همانجایی که مسموم شدیم ولی هیچکی هیچی نگفت اینهمه پول غذا و خوابگاه میگیرند اخرش تخم مرغ اب پز میدن به کی بگیم خوش بحال مازندران کاش اونجا بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
اونوقت کجاش نوشته بود طالبی و سالاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟